poniedziałek, 17 grudnia 2012

O tym, gdzie zdobyć próbki najnowszego podkładu Facefinity All Day Flawless 3w1 od Max Factor.

Dzisiaj, krążąc znów wokół półeczki Max Factor w Rossmannie, znów śliniłam się do podkładów Facefinity All Day Flawless 3w1... Tak bardzo chciałam je wypróbować, by przekonać się o ich świetności. I moim oczom ukazała si mała szczelinka, w której były foldery. Pomyślałam, że wezmę sobie jeden, to chociaż poczytam o tym podkładzie. Wzięłam jeden do ręki, otwarłam, a tam PRÓBECZKA! :D No byłam w szoku i bardzo się ucieszyłam, że go przetestuję w domu, na spokojnie :)
Jako, że próbki mają tylko 2ml wzięłam od razu 3... :D
Jak przetestuję, to napisze o nim i powiem Wam, czy jest wart kupna:)


Teraz każda z Nas może je przetestować, tylko trzeba poszukać w Rossmannie :) Moje próbki są w odcieniu 75 Golden i czekają na przetestowanie.

9 komentarzy:

  1. U mnie chyba takich nie ma. Tzn. nihdy jeszcze nie widziałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też nie wiedziałam, że są, ale trzeba się zagłębić w półeczkę, bo są nie źle ukryte :P

      Usuń
  2. oo jak fajnie :D mam nadzieję, że się jeszcze załapię na jakieś próbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze muszę jutro siostrze iść, bo była zła, że jej też nie wzięłam, ale było mi głupio z takim plikiem folderów wyjść :D

      Usuń
  3. Są próbki wszystkich odcieni, czy tylko golden?
    Ja bym potrzebowała o wiele jaśniejszy.
    Jutro się przejdę zobaczyć, czy są u mnie.
    Może się załapię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś wyrwałam próbkę z gazety, bo tak mi się jakoś wydawało, że to "ten" zachwalany produkt. Jutro się wymarzę i zobaczymy co będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te próbki. One występują tylko w tym kolorze ... dla mnie niestety za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam te próbki od Pani w Douglasie :) Niestety ale to nie moja firma podkładu..


    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś super, że piszesz o takich sprawach jak "gdzie dostać to, jak załatwić tamto" :)
    To bardzo miłe, że dzielisz się radością z innymi, nie każdego było by na to stać.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*