poniedziałek, 21 października 2013

Cześć, cześć, cześć :)

Witajcie moje drogie, 

nie było mnie X czasu, nawet nie umiem dokładnie powiedzieć kiedy zniknęłam, no chyba ok. 5 miesięcy temu. Moje życie przewróciło się do góry nogami, ale teraz już jest dobrze, wróciłam i trzymam pion :)
Bardzo tęskniłam za rodziną, za przyjaciółkami z Bangli <3, za przyjaciółmi i za Wami, za moimi czytelnikami...
Będąc w Niemczech tęskniłam za wszystkim, co mam tu...
Choć nie powiem, to:
zrekompensowało mi trochę ten wyjazd :P

Niebawem na blogu opiszę Wam to, i wiele, wiele, wiele (uwierzcie mi:P) innych kosmetyków które pokochałam ^^


No to teraz Was opuszczę, choć niebawem wrócę nadrobić swoje zaległości, popisać o du*ie maryni, ahhhh jak ja to uwielbiam!!


Wasza,
Julia

8 komentarzy:

  1. Tęskniłam... i cieszę się, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ! Nie wolno tak nas zostawiać bez żadnej wiadomości!
    Cieszę się, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Julcik... jak dobrze że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea, Balea :)
    Będę wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kosmetyki Balea sama mam ochotę, ale nigdzie ich u mnie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. To the point and written well, thanks much for the info
    Thanks for putting this up, it was quite helpful and helped immensely
    jeux android
    jeux android gratuit
    jeux animaux

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*