czwartek, 28 marca 2013

A gdy wybije magiczna dwusetka...

Mam dla Was nie małą niespodziankę, o której wspominałam wczoraj.
Mam już bowiem 190 obserwatorów (w tym miejscu pragnę Wam podziękować, że jesteście), tak więc brakuje mi tylko 10 do magicznej dwusetki.
Postanowiłam pokazać Wam dość dużą nagrodę, której możecie spodziewać się niebawem ( o ile wytrzymam ze startem do dwusetki, bo najchętniej zrobiła bym to już ^^).
Nagrody nie widać w całości, ale przecież nie mogę wszystkiego od razu Wam pokazać... :D

Tak więc, oczekujemy 200 obserwatorów i ruszamyy!!



Jak Wam się podoba nagroda? :D

11 komentarzy:

  1. Dla mnie super:P Przyjęłabym ją z wielka chęcią:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, będzie losowanie, więc kto wie... :D

      Usuń
    2. Może akurat się uda:P Po cichu mam nadzieję, że to będę ja :)
      Nie, nie po cichu:P

      Usuń
  2. Nabyłam ten tusz z Maybelline, efekt możecie zobaczyć w mojej najnowszej notce. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nagroda ;) Chętnie bym ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nagrody , na pewno wezme udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*