niedziela, 24 marca 2013

Ja już przetestowałam, teraz Twoja kolej: preparaty przeciwłupieżowe Oliprox!

Witam się, 

pewnie nie pamiętacie, ale bardzo chętnie Wam dziś przypomnę. Kiedyś, parę miesięcy temu testowałam szampon i piankę przeciwłupieżową Oliprox(recenzja) dzięki którym wygrałam moją nieustającą niegdyś walkę z łupieżem. Teraz Wy macie szansę otrzymać do testów ten zestaw cudownych i specjalistycznych kosmetyków! Skorzystajcie z tej okazji i wyślijcie swoje zgłoszenie.

A oto szczegóły:

Zdrowa skóra bez łupieżu i świądu
dzięki preparatom przeciwłupieżowym Oliprox.

Wypróbuj szampon z odżwyką i piankę Oliprox
i ciesz się zdrową skórą i pięknymi włosami.
Zgłoś się i przetestuj 1 z 20 zestawów Szamponu i Pianki

Każdy zestaw zawiera:
  • Szampon przeciwłupieżowy z odżwyką Oliprox (200ml)
  • Pianka do włosów Oliprox (150ml)

Szczegóły

1 komentarz:

  1. problemów z upieżem na szczęscie nie mam chociaz juz cos widze ze jest nie tak..ale to moze na wiosne tak :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*