piątek, 15 marca 2013

Gazetki promocyjne: Rossmann, Natura, Super-Pharm i Laboo

Cześć, 

dziś postanowiłam dać Wam znać o gazetkach i cudownych promocjach, jakie są teraz w znanych nam wszystkim drogeriach. 
Napomknę tylko, że w niektórych są takie promocje (np. NATURA i LABOO<3), że mam ochotę wyskoczyć z łóżka, wziąć ze sobą cały pakiet chusteczek, tabletek i biec w kapciach do miasta:D 
Ale niestety, choroba mi na to nie pozwala, i każe ślinić mi się do monitora :P
Cóż, takie życie. Zapraszam więc Was do lektury i skuszenia się na jakąś cudowność ;)

Rossmann:


Natura:



Super-pharm:


Laboo:
 
  



Pozdrawiam Was, 

Julia

7 komentarzy:

  1. Fajny post z tymi gazetkami;) Mi najbardziej podobają się promocje w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak również uważam, aczkolwiek Laboo też ma bardzo ciekawe kosmetyki :) szkoda, że te dwie drogerie mam w dwóch różnych miastach ;/ ale jak coś mnie skusi to wszędzie dojadę ;D

      Usuń
  2. musze sie wybraC DO rosska o farbe do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mam tylko Rossmanna i Naturę u siebie i bardzo żałuję, że nie ma innych drogerii :( A tak takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę przeglądać takich gazetek, bo zawsze coś wypatrzę ciekawego, a później chcę to mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, skąd ja to znam:D Nic tak mnie nie kusi, jak promocja....

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*