sobota, 16 marca 2013

To, co kocham: SZPILKI!

Witam się moje drogie,
dziś Was zaskoczę, ponieważ mój post w żadnym calu nie będzie dotyczył kosmetyków. Pragnę Wam dziś napisać o moje drugiej, niekosmetycznej miłości.

Szpilki, szpileczki, szpilunie <3

Jak bym mogła, przygarnęła bym je wszystkie do siebie;D

Pokażę Wam dziś jakie szpileczki mi się marzą, czyli moja mała, High heels'owa wish lista :D

Patrzcie, podziwiajcie, ale nie oślińcie monitora (ja staram się to robić... :D)


















Haha, a patrzcie na te:
Na te już bym się z pewnością nie odważyła:D Zresztą, wcale mi się nie podobają, pod żadnym kątem :P




Powiedzcie mi moje drogie, czy jest coś, co doda więcej  seksapilu, uroku, odwagi  kobiecie niż szpilki?
Na co dzień nie czuję się wcale jakoś super seksowna, kobieca, a chciałabym, chciałaaaa...
Więc jak mam okazję, czy to wyjście do baru, jakieś małe randez-vous z moim M, imprezka, zawsze na moich nogach pojawią się szpileczki:D Często takiej wysokości, że w połowie imprezy umieram, ale... czego się nie robi ;)

Mój zawsze ma ze mnie ubaw, że na początek imprezy wlatuje niczym Diva, królowa balu, a pod koniec kuleje i marzę tylko o pójściu do domu i żeby nikt nie widział jak ledwo co człapie :D


A Wy, tak samo lubicie szpileczki, jak ja? Założenie ich sprawia Wam nie małą przyjemność, i dzięki nich czujecie się... wyjątkowo? <3


Pozdrawiam Was, 

Julia  


7 komentarzy:

  1. Szpilki zakładam tylko na wyjątkowe okazje :)
    Choć miałabym ochotę częściej, ale przy dziecku trudno byłoby mi chyba nadążyć za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh,masz rację... Więc ja na razie korzystam z życia, pókim bezdzietna :D

      Usuń
  2. Lubię szpilki, ale rzadko w nich chodzę. Najbardziej podobają mi się gładkie, z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarne z paseczkiem są genialne :o Rozbudziłaś we mnie ochotę na poszerzenie mojej kolekcji, osz ty, niedobra :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie te czarne z grubszym obcasem ;P choc rzadko obcas nosze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mogłbym spać ze szpilkami pod poduszką ;) uwielbiam jeee!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętuski i nudziaki są prześliczne ;)
    Też kocham szpile :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*