sobota, 10 listopada 2012

Rouge Edition, pomadka od Bourjois.

Dziś pragnę Wam zrecenzować pewne cudo, a dokładniej szminkę z serii Rouge Edition od Bourjois. Posiadam, zmieniający się niczym kameleon, kolor 04 Rose tweed. Jest to bardzo delikatny, naturalny róż. Ale w różnym świetle zmienia swoją intensywność. Szminka jest stworzona dla mojej urody i jestem z niej zachwycona.
Opakowanie jest bardzo ładne, klasyczne. Z jednej strony jest napis Bourjois, a z drugiej nazwa szminki - Rouge Edition. Mimo swojego minimalizmu, robi wielkie wrażenie. Opakowanie jest bardzo szczelnie zamknięte, dzięki czemu mam pewność, że pomadka nie otworzy mi się w torebce.

Jak już pisałam, numer mojego cudeńka to 04 Rose tweed. Jest to delikatny róż, który zmienia nasycenie wraz ze zmianą oświetlenia. Można również nałożyć drugą warstwę szminki, dzięki czemu uzyskamy kolor nude.
Konsystencja szminki jest bardzo kremowa, delikatna. Świetnie nakłada się ją na usta, które stają się miękkie i wygładzone. Produkt ni podkreśla suchych skórek ani nie roluje się w kącikach. Pięknie wypełnia usta, które stają się optycznie większe. Wtapia się w usta i staje się niewyczuwalna. Muszę dodać, że ona pięknie pachnie! Bardzo kremowo, pudrowo. Uwielbiam taką woń.
Jak widać, kosmetyk nadaje ustom pięknego, ale naturalnego połysku. Jest idealna na dzień powszedni i staje się naszym najpiękniejszym dodatkiem.
Jestem bardzo zadowolona z tego, jak nawilża. Moje usta są teraz idealnie gładkie, nie ma mowy o żadnych pęknięciach, suchych skórkach itp.
Pomadka świetnie kryje. Dobrze chroni nasze usta przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak mróz, wiatr itp. Dzięki niej wszystkie inne szminki i pomadki ochronne odeszły w szary kąt.
Szminka jest niesamowicie trwała! Potrafi przetrwać nawet jedzenie czy picie. Nie ściera się, ani się nie klei. Usta są dzięki niej mięciutkie i delikatne.
Kolor na opakowaniu, a kolor na ustach troszkę się różnią, ale to dobrze, bo taki subtelne kolory idealnie pasują dziewczynom o mojej urodzie - czyli bardzo jasnym blondynką o troszkę ciemniejszej karnacji.
Pomadka jest cudowna, każda koleżanka mi jej zazdrości. Sama zamierzam zaopatrzyć się w kolejny kolor. Jest nim 009 Orange Pop, czyli szalona, pomarańczowa i zwracająca na siebie uwagę szminka.

Jestem jak najbardziej zadowolona tym kosmetykiem, spełnił moje oczekiwania w 100 % ( co widać zresztą na zdjęciach). Moim zdaniem nie mogłam chcieć więcej - absolutny ideał.

Cena: 40zł

Zalety:
+pięknie się wtapia
+naturalny kolor, który zmienia się pod wpływem światła
+głębokie nawilżenie
+bardzo trwała
+zmiękcza i wygładza
+wypełnia i optycznie powiększa
+świetnie kryje
+nie wysusza
+nie podkreśla suchych skórek
+nie roluje się w kącikach

Wady:
-absolutnie brak!

Ocena ogólna: 10/10

.

11 komentarzy:

  1. Pomadka marzenie !
    Kolor świetny !

    ...
    Zapraszam po odbiór nominacji :)
    http://kraina-testow.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie obserwujesz mnie c:
    jak zaobserwujesz, daj znać, zrobię to samo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję:D kliknij w Julcik to zobaczysz się na 1-wszym miejscu ;D

      Usuń
  4. Fajny blog!
    Zapraszam na mój blog 3Natalia3.blogspot.com
    Jeśli zaoberwujesz i skomentujesz odwdzięczę się!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolorek jest również piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do zabawy - zostałaś nominowana http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pomadka, już lecę do sklepu! ;) a ta cena 40zł to regularna czy w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i jest cudowna :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*