piątek, 26 października 2012

Celebrities Beauty, Mineralny puder matująco-wygładzający od Eveline.

Myślę, że jesteście ciekawe opinii dość znanego wśród internautek pudru mineralnego od Eveline Cosmetics. Ma on właściwości matująco-wygładzające, ale co się okazało podczas stosowania - również idealnie kryjące. Ja posiadam nr 21 IVORY, czyli dość jasny, typowo matujący kolor. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, ale jeżeli chcecie wiedzieć więcej - zapraszam do "Czytaj dalej" :)


Opakowanie jest na prawdę piękne, utrzymanie w kolorach czerni i złota, które idealnie do siebie pasują. Grube wieko jest bardzo szczelnie zamknięte, przez co mamy pewność, że nie otworzy nam się w torebce. Gdy otworzymy puder, naszym oczom ukazuje się dość duże lusterko i słodki, biały puszek z logo Eveline.

Jak widać powyżej, posiadam kolor 21 IVORY. Jest to dość jasny, ale świetnie wtapiający się w skórę puder. Zachwycające jest to, że dobrze wyrównuje kolor skóry i rozjaśnia twarz. Świetnie kryje niedoskonałości, popękane krwinki i zaczerwienienia.


Aplikator jest bardzo wygodny, nabiera idealną ilość pudru. Jest bardzo mięciutki i delikatnie muska naszą skórę pokrywając ją jasnym, matującym proszkiem.

 Widać, że puder jest niebywale wydajny! Jestem tym wręcz zachwycona. Używam go już jakieś półtora tygodnia codziennie, a nie ubyło prawie nic (zdjęcie). Myślę, że jest to przez to, że puder jest bardzo twardy a puszek nabiera idealną ilość kosmetyku.
Puder jest na prawdę trwały! Zmatowienie i wygładzenie trwa nawet 5-6 godzin!

Jak widać na zdjęciu, puder pięknie matuje, wyrównuje koloryt skóry, wygładza i kryje niedoskonałości. Ja używam go bardzo oszczędnie, by uniknąć "bladej twarzy". Muskam tylko twarz bardzo delikatnie, a czerwień moich policzków jest skutecznie zakryta (owszem, trochę przebija, ale ja sama nie nakładam dużo, ponieważ nie jestem nauczona do takich produktów). Na zdjęciu sam puder mineralny bez żadnej bazy/podkładu.
Przeważnie nakładam go na strefę "T", by zmatować moją bardzo tłustą skórę. Używam także punktowo, tam gdzie wychodzą mi zaczerwienienia.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego produktu i jest on moim Must Have:) Serdecznie polecam, na prawdę warto wypróbować!

Cena: 17zł

Zalety:
+idealnie matuje
+wygładza
+świetnie kryje
+dobry aplikator
+niska cena
+wydajny
+trwały

Wady:
-ciężko się otwiera

Ocena ogólna: 9,5/10




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam bardzo mieszane uczucia....lubię go, ale trzyma się na mojej twarzy ok. pół godziny. Więcej go nie kupię :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię ten kosmetyk chociaż mam go od niedawna :)
    beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*