piątek, 22 lutego 2013

Beauty Shine by Donegal nr. 7129 evy earth.

Cześć dziewuszki moje!

Dziś przylatuję do Was jak na skrzydłach z recenzją pewnego lakieru, o cuuudownym, błotnistym kolorze! To pierwszy lakier o takiej barwie, który gości w mojej kosmetyczce :)
Lakier ten to Beauty Shine by Donegal nr. 7129, o wdzięcznej nazwie evy earth.

W recenzji znajdziecie szczegółowy opis lakieru, swatche oraz realną paletkę wszystkich kolorów stworzoną przez dziewczyny z Klubu Kejt, w czym oczywiście również ja brałam udział :D


Buteleczka jest maleńka, bardzo ładna. Mieści w sobie 6ml lakieru. Uchwyt wg mnie jest wygodny, dzięki czemu dobrze się mi operuje pędzelkiem.

Jak już wcześniej wspomniałam, kolor przeze mnie recenzowany to evy earth nr. 7129


Pędzelek jest standardowy, ale dobrze się nim operuje po płytce. Nie nabiera za dużo lakieru, dzięki czemu nie rozlewa się on po skórkach.
Konsystencja jest idealna, nie za gęsta, ani nie za lejąca. 
By idealnie pokryć płytkę potrzebne są 2 warstwy lakieru. Nie pozostawia smug, ani zacieków.


Swatche:



Jak widać, kolor jest dość oryginalny. Taki mały kameleon z niego, zmienia się pod wypływem światła. Czasem jest bardziej błotnisty, a czasem bardziej wpada w żołnierską zieleń.

Co ja o nim sądzę?
Bardzo fajny lakier, który jak najbardziej jest wart przetestowania. Nie odpryskuje za szybko, na paznokciach utrzymuje się jakieś 3 dni. Nie jest to długo, aczkolwiek cena jest bardzo niska i znacznie rekompensuje trwałość.
Dużym plusem jest też ogromny wybór kolorów oraz to, że lakier jest bardzo szklany i cudownie połyskuje. Uwielbiam taki efekt "lustra" :)
Lubię go też za ten cudownie zmienny kolor, którym otacza moje paznokcie.
Kolor, mimo tego, że jest ciemny /przynajmniej w przypadku mojego egzemplarza/ nie odbarwił płytki.


Zalety:
+piękne kolory
+duży wybór
+niska cena
+nie pozostawia smug, zacieków
+piękny połysk
+nadzwyczajnie prosto się go zmywa
+ładna buteleczka
+nie odbarwia płytki

Wady:
+do pokrycia płytki potrzebne są 2 warstwy
+średnio trwały

Oto paletka kolorów stworzona przez nas, Kejtowe dziewuchy :D :




Produkt do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię


Pozdrawiam Was:

Julia

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek. Mam podobne odczucia co do tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten Twój kolorek. W ogóle cała gama jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor Ci się trafił ;) Te lakiery mają niesamowity połysk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej śliczny ten kolor jest ;)
    świetnie się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie sie błyszczy ;) Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki z GR, fajny jest, ale potrzeba milion warstw. ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na paznokciach prezentuje się świetnie.:D Jednak to nie mój kolor. Wolę beże.:D

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój niestety szybko odpryskiwał... fajny kolor sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, niby ciemny a taki delikatny...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek,l jestem nim zachwycona, a już się boję pomyśleć o innych(wspominałaś, że jest kilka kolorów);) pozdrawiam ;) i zapraszam http://oliilui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*