niedziela, 10 lutego 2013

Biały Jeleń zapukał do mych drzwiiiiiii......

Czeeść :)

U mnie ostatnio drzwi się nie zamykają, zarówno cały czas przychodzą goście (ci niezapowiedziani...:P) ale również i listonosz w tym tygodniu nieźle się nachodził :P
Ale o tym, co dostałam w tym tygodniu będę pisać w osobnych postach, ponieważ każda z tych paczek potrzebuje uwagi, a co za tym idzie - osobnego posta. Codziennie będę pokazywać Wam nowe odsłony mojej skrzynki pocztowej :D

Dziś zaprezentuję Wam paczkę, w której znalazłam 4 kosmetyki Białego Jelenia.


 Paczka wygląda imponująco, prawda?

A co dokładnie wchodzi w skład mojego zestawu?:
- Żel do mycia twarzy z szałwią i ogórkiem


- Emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem


- Hipoalergiczny żel pod prysznic


oraz

- Szampon hipoalergiczny z naturalnym chlorofilem
(zdjęcia nie mam, ponieważ gdzieś się zawieruszyło <??>)


Jak podobają Wam się kosmetyki?
Wszystkie z nich już testuję od kilku dni, dlatego recenzję niedługo będą się pojawiać.


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

2 komentarze:

  1. Hej, hej biały jeleń, rozgość się. :P Mam zamair kupić ten żel do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesuje mnie żel do mycia twarzy - czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*