niedziela, 3 lutego 2013

MEGA PROMOCJA: drugie opakowanie CelluOff Avetpharmy za 1grosz!

Cześć kobietki! 

Nie wiem czy pamiętacie, jak pisałam ostatnio o tym, jak na dobre pozbyłam się niechcianego cellulitu. W walce z nim moją prawą ręką był CelluOff od Avetpharmy. Mam dla Was teraz coś, co zwali Was z nóg, bowiem:

zamawiając 1 opakowanie w cenie 39,90 zł

można nabyć drugie opakowanie w cenie 1 grosz

Wystarczy wpisać kod promocyjny celluoff256 podczas składania zamówienia.

Promocja trwa do 14 lutego!



Nic, tylko korzystać z takiej cudownej promocji! 
Jesteście zainteresowane jego zakupem? Jak tak to spieszcie się, żeby Wam nie wykupili tego cudownego niszczyciela cellulitu :)  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*