czwartek, 28 lutego 2013

Jedwabne serum do mycia włosów od BingoSpa :)

Witam się dziewuchy,

Pewnie po samym tytule zorientowałyście się, co dziś dla Was przygotowałam:) Tak, tak, jest to recenzja jedwabnego serum do mycia włosów od BingoSpa. 
Na początku, widząc tak małą buteleczkę, oczy wyszły mi z orbit! Ale okazało się, że w tym maleństwie kryje się coś tak wielkiego...
Zresztą, co tu dużo mówić, same przeczytajcie. 


Opakowanie, jak już wcześniej mówiłam, jest małe i niepozorne. Butelka jest twarda, przez co dość ciężko wydobywa się z niej szampon. Również pojemność szamponu jest niewielka(150ml) i starcza na kilkanaście myć. Cena za to jest przystępna, więc wszystko się reguluje.

Tyle szamponu ubyło mi po 6-8 myciach. Przypomnę, że włosy mam trochę za wcięcie w talii, więc nie jest to najgorszy wynik;)
Kolor jest przeuroczy. Bardzo kremowy i różowy. Typowy dla kobiet.
Zapach jest dość mocny, bardzo przypomina mi zapach salonu fryzjerskiego (jakkolwiek to nie zabrzmi:P)

Konsystencja jest gęsta, ale dobrze rozsmarowuje się na włosach i świetnie pieni. Już taka ilość, którą widzicie na zdjęciu, starczy, by umyć moje długie (aczkolwiek liche), przetłuszczające się włosy. 

Skład:
(przepraszam za tak sfatygowaną etykietę, lecz kosmetyki BingoSpa przyjechały do mnie trochę poturbowane)

Co mówi producent?


Co mówię ja?

Bardzo się polubiłam z tym produktem. Moje włosy są bardzo niesforne, głównie zimą elektryzują się, puszą, non stop przetłuszczają i są oklapnięte. To serum dodało im trochę życia i witalności, a przy tym nie obciążyło ani nie spowodowało łupieżu. 
Włosy dzięki niemu są znacznie bardziej miękkie, delikatne i sypkie. Dół włosów i same końcówki nie puszą się tak bardzo, są znacznie bardziej wygładzone i nawilżone.Włosy pięknie błyszczą i są znacznie bardziej lśniące niż wcześniej.
Cieszy mnie fakt, że serum nie przetłuszcza włosów. Nie powoduje, że są one nieprzyjemnie sztywne. 
Minusem jest jednak to, że lekko plącze włosy, lecz ja i tak po umyciu używam odżywki/maski, więc mi ten fakt nie przeszkadza. 

Zalety:
+nie obciąża włosów
+włosy są lśniące i błyszczące
+dół włosów i końcówki są znacznie bardziej nawilżone i mniej napuszone
+nie powoduje łupieżu, nie uczula, ani nie podrażnia
+włosy są delikatne i bardzo sypkie
+piękny zapach, ładny kolor, niska cena, przyjemna konsystencja
+włosy pozostają świeże i pachnące na długo

Wady:
-małe i twarde opakowanie
-trochę plącze włosy

Ocena ogólna: 4/5

Produkty otrzymałam od BingoSpa. Fakt otrzymania ich w ramach testowania nie wpłynął na moją opinię. 
 
Zapraszam Was do kupna tego produktu tu -> http://www.bingosklep.com 
Oraz częstego odwiedzania profilu na facebooku, gdzie dość często pojawiają się konkursy z nagrodami -> http://www.facebook.com/pages/BingoSpa-Polska/453101484735693



Kosmetyk ten możecie zakupić w sklepie producenta -> http://bingospa.pl/pl/682-jedwabne-serum-do-mycia-w%C5%82os%C3%B3w-bingospa.html :)

2 komentarze:

  1. Ja mam jedwab do ciała i pod prysznic z Bingo :) Kosmetyków do włosów jeszcze z tej firmy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilabym go za sam zapach. Uwielbiam takie mocne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*