piątek, 18 stycznia 2013

Prosty, karnawałowy makijaż czerń + czerwień :)

Wykonałam dzisiaj dla Was makijaż, wydaje mi się, że całkiem się udał :)
Kocie oko z nutką ciemnej czerwieni + mocno wytuszowane rzęsy.






Wiem, że jest dość odważny, ale na karnawałowej imprezie wszystkie chwyty są dozwolone ;)

Do makijażu użyłam:
- Zestaw rozświetlających cieni do powiek 02, Wibo
- Jedwabisty cień do powiek 5, Celia
- Czarny eye-liner, Wibo
- Kredka automatyczna, black, Eveline Cosmetics
- Volume Celebrities, Tusz do rzęs czarny, Eveline Cosmetics
- Growing Lashes, Tusz do rzęs czarny, Wibo

I jak, podoba się Wam? ;)

9 komentarzy:

  1. Kobieto, no nie wierzę...jestem zachwycona!! Absolutnie w moim typie makijaż, mogłabym nawet na co dzień śmigać w nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo w takim razie:) Przy Twoich ciemnych włosach i karnacji był by wyśmienity :)

      Usuń
  2. I ja jestem w szoku, ze nie-PROFESJONALISTKA stworzyła coś tak doskonałego!!! Piękny, cudowny, zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję!!! :))) Nawet nie wiecie jak dopingujące są takie komentarze!!:))

      Usuń
  3. Pięknie prezentuje się na oczach! Pokazuj więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wyjątkowo się podoba :) Bardzo w moim goście. Cudowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie - Jestem pod wrażeniem !
    Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁAŁ - przepiękny makijaż, jestem totalnie zachwycona!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie pomalowane oczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*