środa, 2 stycznia 2013

Spóźnione życzenia, podsumowanie roku prywatne, kosmetyczne i blogowe oraz postanowienia noworoczne!

Witam wszystkich i na wstępie chciałabym życzyć Wam szczęścia, zdrowia i pomyślności w nowym roku 2013 i żeby uśmiech z Waszej twarzy nie znikał i byście czytali mojego bloga tak chętnie, jak to robicie do tej pory :)

Co zmieniło się w moim życiu przez ten rok? Hmm... Myślę, że bardzo dużo, aczkolwiek wszystko jak najbardziej na plus.

Trochę udokumentowanych wydarzeń z 2012r:

1. Moje urodziny:
2. Kolejny rok razem:
3. Prezent "niezapowiedziajka" :
No to chyba na tyle z prywaty:) Jeszcze mogę się pochwalić, że moja ukochana siostrzenica ma już 5lat.

Kosmetyczne podsumowanie.
Ogólnie, wzięłam się za siebie. Schudłam ok.10kg, zapuściłam brwi!!!!:

kwiecień 2012:
brrrrrrrrrrrrrr, fuj!

grudzień 2012:




Ogromna zmiana, z której jestem bardzo dumna! I, jak widać, zmieniłam sposób malowania rzęs, myślę, że na +.

Pokochałam markę Bourjois oraz MaxFactor <3

Zapuściłam paznokcie:




A z blogowych to...
Założyłam bloga!
Zrobiłam rozdanie.
Zyskałam 88obserwatorów
Weszło na mojego bloga ponad 6400 razy.
W lutym ruszy moje drugie rozdanie, na które już zapraszam :)






Postanowienia noworoczne?
- by wytrwać kolejne lata z moim łobuzem
- skończyć szkołę, zdać maturę, iść dalej się uczyć na profil kosmetyczny
- wyjechać za granicę na wycieczkę
- nie kupować balsamów do ciała "na zapas"!!
- nie obgryzać skórek :/
- dodawać posty bardziej systematycznie
- pisać ciekawiej i tylko dla Was :)


No, to by było na tyle. Dzisiaj opiszę Wam 3 paczki, które do mnie dotarły 31.12 ;)

See ya! 






10 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów prywatnych ...
    zapuszczanie rzęs poszło Ci świetne, teraz są idealne :D
    Spełnienia założonych postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rok! fajne podsumowanie,gratuluję wszyskich rzeczy i cieszę się że założyłaś bloga-będę go nadal chętnie czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh ja też mam swoje postanowienia... życzę wytrwania w Twoich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne brwi :)
    Serdeczne życzenia urodzinowe :)
    Zazdroszczę spadku wagi, jak to zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, zakochałam się po raz setny w tym samym mężczyźnie:) Nic specjalnego nie zrobiłam a jakoś samo zleciało :)

      Usuń
    2. No to zazdroszczę :) Widzę, nowa odsłona bloga :)

      Usuń
  5. Gratuluję brwi - cudne.
    Ale i tak najbardziej podoba mi się noworoczne postanowienie nr 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego na ten nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie brwi Ci teraz pasują ;) Najlepszego z okazji urodzin i kolejnej rocznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanko, pierścionek cudny :D
    Przyznam szczerze, że nigdy nie depilowałam brwi... hahaha, ale Twoje o wiele lepiej wyglądają na tym drugim zdjęciu, także brawo! :)
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*