środa, 2 stycznia 2013

Recenzja łagodzącego mydła do higieny intymnej szałwia od Green Pharmacy.

Już długo się zabieram za napisanie tej oto recenzji, ale cały czas coś innego "wpadało" mi w ręce:) Ale dziś chcę opisać Wam produkt, który bardzo mi pomógł z moimi intymnymi problemami.Używałam już dużo różnych płynów do higieny intymnej, aczkolwiek to jest dla mnie zaskoczeniem i to bardzo pozytywnym. Mydło do higieny intymnej o zapachu szałwii  i właściwościach łagodzących od Green Pharmacy jest dla mnie najlepsze i jeżeli chcecie go bliżej poznać, zapraszam do dalszego czytania :)


Opakowanie jest bardzo duże, posiada w sobie aż 370ml płynu. Jest na pół przeźroczyste, dzięki czemu widać ilość produktu w opakowaniu. Mydełko dozuje pompka i dlatego kosmetyk jest bardzo wydajny. Dwa naciśnięcia dają idealną ilość.
Produkt ma właściwości łagodzące, dzięki czemu pomaga mi we wszelkich podrażnieniach i zaczerwienieniach spowodowanych depilacją okolic intymnych. Od kiedy używam tego mydełka nie odczuwam nieprzyjemnego szczypania i nie wychodzą mi piekące krostki w okolicach bikini. Mydełko jest bardzo delikatnie i cudownie nawilża te miejsca, które potrzebują największej ochrony.
Wklejam składniki, choć dla mnie to czarna magia, ale zauważyłam, że dla Was jest to bardzo ważne.
Konsystencja jest dość gęsta, ale nie tak jak inne tego typu produkty. Jak widać, nie spływa całkowicie z palca, lecz trochę się zatrzymuje. Dobrze rozsmarowuje się na skórze i co najważniejsze, bardzo delikatnie pieni dając uczucie świeżości i komfortu już podczas samego mycia.
Zapach jest bardzo ładny, taki naturalny, lecz wyczuwalny. Czuć, że nie jest sztucznie naperfumowany. Mogłabym powiedzieć, że jest to zapach natury :)

Co do właściwości. Jeszcze nigdy żaden płyn do higieny intymnej nie dawał mi takiego świetnego uczucia komfortu! Czuje się świeżo i pewnie przez cały dzień. Wiem, że jestem idealnie czysta, a to najważniejsze, głównie, jeżeli chodzi o "te" miejsca.

Jestem pewna, że gdy skończę to opakowanie zakupię kolejne, ponieważ jest to mój ideał wśród tego typu produktów! Sama go uwielbiam i polecam również Wam. Jak dla mnie - pielęgnacyjny hit!

Masa: 370ml
Cena: ok. 10zł

Zalety:
+łagodzi podrażnienia!
+niweluje zaczerwienienia i piekące krostki
+genialnie czyści
+nawilża
+pięknie pachnie
+pozostawia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień
+bardzo ekonomiczne
+higieniczna pompka
+niska cena
+nie uczula

Wady:
-nie posiada!

Ocena ogólna: 10/10!

3 komentarze:

  1. Mam go na liście zakupów jak tylko wykończę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również planuję zakupić, gdy wykończę swoją Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem co kupić, gdy mi się skończą moje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*