niedziela, 20 stycznia 2013

Fioletowo mi! :) czyli violet make-up...

Cześć moje kochane bloggerki:)
Dziś postanowiłam trochę zaszaleć z makijażem, a co mi tam:D Niby mała rzecz, a jak cieszy...
Przedstawiam Wam makijaż śliwkowy, fioletowy, dość mocny.
Mam nadzieję, że będzie się Wam podobał, bo baaardzo bałam się efektu podbitego oka.
Ale, same oceńcie:





Do makijażu użyłam:
- tusz to rzęs Volumix Fiberlast, Eveline Cosmetics
- tusz do rzęs Growing Lashes, Wibo
- eyeliner czarny, Wibo
- jako bazę pod cienie użyłam podkładu rozświetlającego 01 porcelana Illuminating, Wibo
- jedwabisty cień do powiek 5, Celia (czarny, cielisty)
- paletka cieni /totalny no name/ (jasny fiolet)
- rozświetlające cienie do powiek 02, Wibo (ciemny fiolet)


I jak? Wyglądam, jak bym miała podbite oko? :D
Bo mi osobiście wydaje się, że całkiem całkiem mi wyszedł, ale ja nie jestem obiektywna;)
Oceńcie, i powiedzcie, czy chciałybyście oglądać więcej moich makijaży?
Pozdrawiam:

Julia

11 komentarzy:

  1. Julcik, mnie się bardzo podoba! Brakuje mi tylko spisu czego użyłaś do wykonania makijażu i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy! :)
    Ładny makijaż, ale czy pod okiem nie masz resztek tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, umknęło mi to podczas robienia zdjęć ;/
      Następnym razem gafy nie popełnię:D

      Usuń
  3. Piękny makijaż :)
    Świetnie wygląda na ostatnim zdjęciu!
    http://fashhiion.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-greenhouse.html zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Bardzo mi się podoba taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż!
    Uwielbiam fiolety :)
    Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :))
    zapraszam www.ollson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*