czwartek, 17 stycznia 2013

Zdrowa i promienna cera, czyli recenzja Bratka Plus od AVETPHARMY!

Czy Wy też macie problemy z cerą? Kilka dni temu, w jednym poście, opisałam Wam mój typ skóry. Jeżeli nie miałyście okazję przeczytać, to powtórzę. Moja cera jest tłusta, świecąca się w strefie T, plus oczywiście częste niespodzianki w postaci pryszczy, dużych zaskórników. Nie są mi obce również rozszerzone pory, a raczej wulkany;)
Jak sobie z nimi poradziłam? I to właśnie będzie główny temat mojego dzisiejszego posta. W walce z moją skórą bardzo pomógł mi suplement diety Bratek Plus od AVETPHARMY.
Ale zacznijmy od początku:)


Która z Nas nie marzy o idealnej, BEZPROBLEMOWEJ cerze? Chyba nie ma takiej dziewczyny. Ale musimy pamiętać, że nic nie przychodzi łatwo i o wszystko trzeba walczyć, chyba, że znajdziemy złoty środek - w moim przypadku jest to Bratek Plus.
Teraz trochę o tabletkach.

Skład:
Skład, jak widać, nie jest jakiś szeroki. Ale to dobrze, ponieważ nie koliduje on z innymi tabletkami, tudzież suplementami diety.

Tabletka:
Tabletka jest maleńka, bardzo łatwa w połknięciu. Nie posiada praktycznie żadnego smaku, czy zapachu. Powinno się brać 1, lub 2 dziennie. Ja brałam tylko 1 podczas śniadania i byłam, a raczej jestem, bardzo zadowolona z efektów, jakie uczyniły.

Co pisze producent? :
(przepraszam za opakowanie)

Co sądzę ja?

Na początku był mały wysyp, ale nie w postaci pryszczy, lecz małych, niewidocznych krosteczek, które w dotyku były szorstkie. Nie jestem pewna, czy to przez tabletki, czy mróz, jaki wtedy panował. Ale i tak nie przerwałam kuracji, i po ok. 2 tygodniach krostki zeszły z buzi całkowicie.
Skóra na twarzy stała się niesamowicie miękka i delikatna, a co najważniejsze - bezproblemowa! Od czasu gdy biorę tabletki /już tego nie robię od ok. 3 tygodni/ nie mam prawie wcale pryszczy (jeden incydent, ale to przez własną głupotę). Już nie mówiąc o tym, że zaskórników nie mam WCALE! Pory również są jakby zwężone i o wiele mniej widoczne.
Ale nie tylko skóra na twarzy poprawiła swój wygląd. Skóra na ciele jest tak jakby bardziej naprężona i jędrna. Okropne krostki, które miałam na górnej części rąk, wygładziły się i są praktycznie niewidoczne.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona, a najbardziej z tego, że efekt, który uzyskałam dzięki temu suplementowi, utrzymuje się nawet po zakończeniu kuracji!
Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych, tabletki są dość delikatne i bezpieczne dla żołądka.

Ilość tabletek w opakowaniu: 50


Zalety:
+skuteczny
+niweluje pryszcze, zaskórniki, rozszerzone pory
+wygładza
+polepsza kondycję skóry ciała
+zlikwidował krostki na rękach
+trwały efekt

Wady:
-potrzebna jest systematyczność w kuracji! 


Ogólna ocena: 8,5/10

7 komentarzy:

  1. Również niedawno zakończyłam testowanie Bratka Plus. Całkiem ciekawy suplement :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cera ostatnio coraz gorzej się miewa...chyba juz tęskni za wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko ma zbawienne działanie, oj taak;)

      Usuń
  3. Dałaś świetną opinię, jak nie lubię tego typu "pomocy" tak pewnie się skuszę...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja serdecznie polecam, może cudów nie czyni, ale na pewno znacznie upiększa cerę :)

      Usuń
  4. Piłam bratek, ale nieregularnie, więc nie było żadnych efektów. :( Opcja w tabletkach jest dobra, chyba muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*