sobota, 26 stycznia 2013

Wyczekiwana paczuszka + zdjęcia z wyjazdu:)

Cześć kochane!

Przepraszam, że tyle czasu nie pisałam, ale wyjechałam we wtorek, a wróciłam wczoraj. Z moim Markiem wyjechaliśmy do Jeleniej góry, ale głównie przebywaliśmy w Karpaczu:)
Było cudownie! Mieszkaliśmy w takim "małym mieszkanku" czyli pokój + przedpokój+ łazienka+ kuchnia :) A to wszystko w zniewalająco niskiej cenie... 35zł od osoby!! :O
Wszystko czyściutkie, właściciele bardzo mili:) Jeżeli interesowało by Was to nasz hotelik nie ma nazwy, aczkolwiek znajdziecie go tu:))))

Trochę zdjęć krajobrazów zimowych i wracam do paczuszki;)










A w mojej długo wyczekiwanej paczuszce znalazła się mascara maksymalnie wydłużająca WOMAN z Celii. Bardzo się cieszyłam z niej, ale jak pomalowałam rzęsy, to efekt mnie nie zadowolił, jest za delikatny... Zresztą, niebawem Wam go pokaże ;)





No... Mascara jest za delikatna niestety... I nie zauważyłam, by wydłużała moja rzęsy... Po prostu barwi moje naturalne rzęsy... Eh, szkoda, bo myślałam, że będzie dla mnie tak świetny jak ich pozostałe kosmetyki... No ale trudno:)

Pozdrawiam Was kochane:

Julia

11 komentarzy:

  1. Te ośnieżone choinki - cudo!
    czekam zatem na szczegółową opinię o tuszu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie... też mam ochotę na wyjazd w góry....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego wypadu, sama bym gdzieś wyjechała. Mam nadzieję, że uda mi się w ferie. ;-) Uwielbiam góry w takiej aurze pogodowej, jak teraz. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Góry - jak cudnie!

    W takich małych mieszkankach niektórzy mieszkają na stałe... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? Ja właśnie o takim marzę, przynajmniej na razie:) Żeby zamieszkać z moim chłopakiem ;)

      Usuń
  5. Fajny wyjazd :) Mieszkam niedaleko Karpacza i dosyć często tam jeżdżę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęci :) a ta maskara jeszcze nie trafiła w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia :) zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zimowe zdjęcia, uwielbiam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne krajobrazy ;) ciekawa jestem obszerniejszej recenzji tuszu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*