wtorek, 29 stycznia 2013

Testuj Bourjois BB Cream 8w1 z moją zaprzyjaźnioną blogerką - Antoniną Guzik! :*

Czeeeść dziewczyny :D

Wiem, że ostatnio coś rzadko pisze - niestety. Aż tęskni mi się za Waszymi komentarzami:*
Ahh, co tam u Was? Bo ja mam ogrom obowiązków - klasa maturalna....

Ale, ja nie o tym.
Chcę Was poinformować o cudownym rozdaniu/testowaniu... Najnowszego... BOURJOIS BB CREAM 8w1!!

Cudo, cudo, cudo <3 aż śni mi się po nocach...

Muszę go mieć i na pewno kupię, gdy będę miała przypływ gotóweczki:D
Bo jak na razie jestem na kosmetykowym odwyku:(

Tu znajdziecie link do testowania --> SAME CUDA *.*



Zapraszam Was serdecznie, zgłaszajcie się, może to właśnie do Was uśmiechnie się szczęście;)

Pozdrawiam Was moje drogie:

Julia

3 komentarze:

  1. Klasa maturalna, eh skąd to znam. Dodatkowo idzie się załamać ze wszystkich 17 przedmiotów idzie mi świetnie, a z 6 maturalnych słabo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam przynajmniej to szczęście, że jestem w liceum i nie mam tylu przedmiotów zawodowych:D A jeżeli chodzi o maturalne, to najcieniej kwilę z matmą, ale myślę, że coś tam napiszę i dam radę :D

      Usuń
    2. No ja jak nigdy mialam na półrocze 3 z matmy :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*