niedziela, 13 stycznia 2013

Małe usprawiedliwienie nieobecności:)

Witajcie moje kochane, 


wiem, że ostatnio mało piszę, przestałam być systematyczna. Ale mam usprawiedliwienie! Wczoraj miałam studniówkę, a cały miniony tydzień był dla mnie chwilami przygotowań. Przecież trzeba dopiąć wszystko na ostatni guzik, bo w końcu był to jedyny taki dzień, w którym poczułam się jak prawdziwa królowa balu... :)


Sukienka, fryzjer, kosmetyczka, a to wszystko, żeby przez tę jedną noc wyglądać świetnie! I powiem Wam, że faktycznie - nigdy nie czułam się taka "dopracowana" i idealna. Nawet fajne uczucie, choć nie wyobrażam sobie codziennie drałować w 10cm szpilkach :P uff...
Nogi mnie tak potwornie bolą, a do tego kark... A czemu kark? Bo kilka godzin przed wyjściem zepsułam suszarkę, i musiałam rzucać włosami do przodu i do tyłu żeby je wysuszyć:P Mój facet niemal padł ze śmiechu jak wszedł do łazienki, a ja byłam tak wkurzona, że zatrzasnęłam mu drzwi przed nosem. Czasem mam wrażenie, że faceci nigdy nie potrafią zachować powagi w sytuacjach dla Nas kryzysowych:P



Jutro szykuję dla Was posta dotyczącego pielęgnacji, którą zaczynam. Zrecenzuję również kosmetyki przeznaczone dla dzieci. Opiszę moją "nagrodę", którą dostałam w tamtym tygodniu, oraz przedstawię Wam nową współpracę (próbkową, ale jednak).
Będzie trochę o włosach, o paznokciach i o skórze. Czyli innymi słowy, następny tydzień to będzie sama pielęgnacja!



Od nowego tygodnia zaczynam również pisanie pracy maturalnej, brrr, kiedyś trzeba się za to wziąć, a ferie są chyba najlepszym czasem. Życzcie mi powodzenia:)


ciao

Julia. 

6 komentarzy:

  1. ciekawe jaką miałaś sukienke :) może wrzucisz nam jedną fotkę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dobrze bawiłaś się na studniówce :) Ja na swojej byłam chora i miałam 39 stopni gorączki ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty lepiej sie nie usprawiedliwiaj tylko pokazuj mi sie w tej sukience jak wygladalas krolowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo miło wspominam swoją studniówkę :) Tez chętnie bym zobaczyła Cię w kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na zdjęcia ze studniówki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*