poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dziś kupiłam: Chusteczka samoopalająca bez smug Dax Cosmetics.

Dziś, będąc w Naturze, postanowiłam zrobić maleńki zakup w postaci chusteczki samoopalającej nie tworzącej smug od Dax Cosmetics. Kupiłam ją trochę spontanicznie, ponieważ potrzebna jest mi naturalna, aczkolwiek złocista opalenizna gdyż idę niebawem na swoją studniówkę :))
Więcej informacji o niej trochę dalej, ale recenzja pojawi się na pewno na dniach.


Chusteczkę, po wielu przeczytanych opiniach, mam zamiar podzielić na trzy części i smarować nią twarz i szyję.
Chcę utrzymać naturalną i zdrową opaleniznę, a nie pomarańczkę.
Mam tylko cichą nadzieję, że nie będę miała żadnych powikłań, czyt. plamki, zacieki, nienaturalny brąz...
Kosztowała mnie ona jedyne 2zł. Bardzo maleńki wydatek, ale strach duży :D
I mam nadzieję, że faktycznie będzie bez smug.

Chusteczkę użyję na twarz i dekolt, a Przyspieszacz opalania brązujący Venita na całą resztę ciała :)
Recenzje i rezultaty tych obu specyfików pokażę Wam od razu jak je użyję :)

Jesteście ciekawe tej chusteczki? Ja bardzo! :)



4 komentarze:

  1. Bardzo mnie ciekawi ta chusteczka :)

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją i nie jest zła, szybka aplikacja jest jej plusem zamiast samoopalacza w kremie lub piance, ale jakoś te zapachy samoopalaczy mnie drażnią nie od razu, ale po czasie.
    Pozdrawiam Maya:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*