poniedziałek, 3 grudnia 2012

I Wy możecie testować kosmetyki CutisHelp mimi dzięki portalowi Bangla.pl

Pamiętacie, jak pisałam tu, że rozpoczynam testowanie linii kosmetyków przeznaczonych dla dzieci (i nie tylko) od CutisHelp Mimi ?
Dziś i Wy możecie mieć szanse je przetestować, wystarczy zalogować się na portalu Bangla.pl i...
"Aktywność w serwisie, umiejętność pisania pomocnych i rzeczowych opinii oraz umiejętność robienia dobrych i ciekawych zdjęć kosmetyków będzie głównym kryterium wyboru testerek."

Życzę powodzenia, to rozdania jest 6 zestawów po cztery kosmetyki w każdym :)
Trzymam kciuki!:*

2 komentarze:

  1. Nie wiem jak inni, ale ja czekam na wyniki candy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://recenzje-kosmetyczne18.blogspot.com/2012/11/uwaga-uwaga-rozdanie-przeduzy-sie-o.html
      Kochana pisałam właśnie tu, że moje rozdanie przedłuży się o tydzień :) Wyniki już w następną sobotę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*