środa, 26 grudnia 2012

O tym, jak POCZTA CUKIERKOWA dotarła do mojego Skarba:)

Raz, baardzo się nudząc /częsta przypadłość/ postanowiłam sprawdzić swoich sił któryś raz z kolei w POCZCIE CUKIERKOWEJ Verbeny. Słyszałyście już o tym? Zapewne, ale podam kilka niezbędnych informejszyn:

Akcja odbywa się na facebooku, wystarczy polubić profil Verbeny i napisać, dlaczego poczta cukierkowa powinna trafić właśnie do tego adresata, którego wskazaliśmy. Oto link: https://www.facebook.com/CukierkiVerbena/app_105806516247411

I ja postanowiłam napisać, dlaczego mój M powinien dostać paczuszkę z cukierasami i po kilku dniach na e-maila otrzymałam wiadomość, że moje uzasadnienie spodobało się jury i paczuszka dotrze do mojego /kochanego i słodkiego/ adresata:)
Bardzo się z tego powodu ucieszyłam i miałam nadzieję, że i mi coś skapnie;) i miałam rację.
Oto, co udało mi się sfotografować przed pochłonięciem:
Mój M dostał trzy paczuszki, po 19 cukierków w paczce.

Rumianek:

Głóg:

Dzika róża:





Mała prezentacja cukiereczków:




Szczerze? Nie spodziewałam się, że te cukierki będą tak bardzo smaczne. A na punkcie dzikiej róży wręcz oszalałam! Jadłabym je kilogramami.
Głóg, rumianek, dzika róża - wszystkie są pyszne, ponieważ łączą ze sobą dwa smaki - kwaśśśny i słodki. Podbijają podniebienie!

Moim zdaniem jak najbardziej warte zakupu i chyba sama to zrobię, tylko muszę rozglądnąć się, gdzie je kupić.
Wiecie, gdzie można je kupić stacjonarnie?


Jak Wam minął ostatni dzień świąt? Bo mi niespodziewanie dobrze:) Pojechałam z moim M do jego świetnej, zabawnej rodziny i było przecudnie :) Uwielbiam taką atmosferę!

Pozdrawiam ! <3

5 komentarzy:

  1. Dzika róża to moje ulubione :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam sobie verbene w Biedronce przy kasie ;-) tyle ze szalwiową, a tę dziką różę musze sprobowac. Tez gram w tej poczcie, ale nie udalo mi sie jeszcze wygrac. Nie wiem, co juz mam tam napisać :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga oraz na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. również wygrałam uwielbiam te cukierki! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*