wtorek, 25 grudnia 2012

Mój makijaż, czyli jak dobrze wyglądać przy świątecznym stole:)

Jak Wam mijają święta? Bo u mnie hm... żarłocznie:D Spędziłam cały dzień przy stole /niestety/ i zjadłam tyyle pyszności, że już mam dosyć:)
Ale przy tym stole jednak trzeba jako wyglądać, więc z tej okazji postanowiłam wyciągnąć z kosmetyczki mój nowy nabytek w postaci jedwabistych cieni do powiek nr.5 z Celii :))
Co mi z tego wyszło?
Sami zobaczcie:)

Przepraszam za dwa różne odcienie twarzy, ale na drugim zdjęciu miałam to szczęście, że na chwilę pojawiło się słoneczko - żal było nie skorzystać... :)

Do makijażu użyłam tych cieni:




I jak, podoba Wam się? Niebawem dodam recenzję tych cieni, ale spodziewajcie się samych oklasków, bo stały się moimi ulubieńcami ^^


Buźka moje bloggerki :****


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) w przyszłości chciałabym zostać wizażystką, więc już zaczynam ćwiczyć :D Niestety nie mam przyrządów, ale staram się je zakupić :)

      Usuń
  2. Pięknie ci w tym makijażu! Ja po świętach jestem taaaaaka przejedzona, że to szok. Za duzo pyszności na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż cuuuudny!
    Wesołych!

    Zapraszam do mnie! - http://nicia725.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, idealnie na takie okazje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie :) I masz rewelacyjną maskarę, zdradzisz jaka to ;> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zdradzę, ale nie wyjdziesz z szoku :)
      To volume celebrity mascara od Eveline Cosmetics :) Tylko w końcu nauczyłam się ładnie malować rzęsy ;P

      Usuń
  6. Super:) Ilekroć próbuję zrobić podobny makijaż....nie wychodzi mi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem, może nawet jutro, zrobię takie moje małe "krok po kroku" i pokażę, jak najłatwiej uzyskać taki efekt:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*