poniedziałek, 3 grudnia 2012

Paczuszkowo, paczuszkowo... :)

W tamtym tygodniu przyszły mi dwie paczuszki, jedna wyczekiwana, druga nie.
Jaką radością jest dla mnie otwieranie takich niezapowiedzianych przesyłek, i sprawdzanie, co znajduje się w środku. O dziwo... Obydwie paczki były od tej samej firmy!
Co w nich było? Zapraszam do czytania :D
W pierwszej paczuszce znajdowały się trzy opakowania suplementu diety CelluOff:
Kapsułki, choć dość duże, są łatwe do połknięcia. Łyka się jedną tabletkę dziennie w trakcie posiłku. Rezultatami podzielę się z Wami po skończeniu tych wszystkich blistrów. Mam nadzieję na piękną, jędrną skórę bez cellulitu (i może marzy mi się jeszcze jakieś 4-5kg mniej *.*)

W drugiej paczce znajdowała się próbka, czyli jeden blister, MegaKrzemu wraz z kuponem rabatowym:

Bardzo mnie ucieszyła ta przesyłka, ponieważ już zaczęłam wcześniej testowanie MegaKrzemu, a teraz mogę zwiększyć swoją kurację o kolejne 30 dni :)

No to na tyle, mam nadzieję, że kolejny tydzień również zaowocuje w paczuszki :) Bo na kilka już dawno wyczekuję :)





11 komentarzy:

  1. Jestem po jednym opakowaniu Cellu OFF i jestem zadowolona, na dniach będzie recenzja :) Zostały mi jeszcze 2 opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zaczęłam brać 3 opakowanie Celluoff :)
    I mega krzem też łykam ... i inne ;P
    Miłego testowania, zażywania i czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa czy działa ten na celulit;-) czy warto tak się poświęcać;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rezultaty kuracji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo orginalny blog :)
    Zapraszam do mnie :
    http://bo-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda paczuszka jest czymś wyjątkowym. A te wyczekane to już w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj znać jakie będą efekty kuracji :)

    P.S. kiedy wyniki rozdania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka postów temu pisałam, że rozdanie przedłuży się o tydzień, a więc wyniki podam w sobotę tą :)

      Usuń
  8. Zostałaś oTAGowana na moim blogu :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie czy te tabletki Cellu-Off się sprawdzają. Sama z chęcią pozbyłabym się paru niechcianych kilogramów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez uwielbiam to oczekiwanie i niespodziewane paczki ;)
    p.s. nieśmiało rozkręcam własnego bloga, jeśli masz ochotę zapraszam :) http://77dakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*