środa, 21 listopada 2012

Rozpoczynam testowanie lini CutisHelp Mimi, złożonej z 4 kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci.

Jak wspomniałam, rozpoczęłam, a raczej moja siostrzenica i ja rozpoczęłyśmy testowanie kosmetyków CutisHelp Mimi. Produkty, które testujemy są przeznaczone już dla najmłodszych dzieci (można je stosować od pierwszego dnia życia).
Jakie kosmetyki wchodzą w skład mojego zestawu? O tym troszkę dalej :)







W skład zestawu wchodzi:
+Balsam do ciała - tą rzecz testuję ja
+Emulsja do mycia ciała i włosków - to testuje mała
+Egzema do twarzy i ciała - ja (ostatnio mam okropny problem z piekącą, zaczerwienioną, ściągniętą i chropowatą skórą na twarzy. Zauważyłam ogromną poprawę, od kiedy stosuje ten krem. Nakładam go na noc, ale na dzień również, ponieważ chroni skórę przed niesprzyjającymi czynnikami zewnętrznymi)
+Pod pieluszkę krem - mała



Produktami podzieliłyśmy się po pół, ze względu na mój ww. problem ze skórą twarzy, a balsam używam dla tego, że świetnie nawilża i natłuszcza, a ja każdej zimy mam problem z krostkami na udach. Nie wiem, czy to jest spowodowane zimnem, ale moje nogi wyglądają strasznie. Mam nadzieję, że ten balsam mi w tym pomoże.

Całą relację z testowania zdam Wam w niedalekiej przyszłości. Buśka:*

PS. Musicie przyznać, że ta kaczuszka na opakowaniach jest urocza!





3 komentarze:

  1. Nie tylko kaczuszka jest urocza...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaczuszka jest przesłodka :) Niby te kosmetyki są dla dzieci, ale moim zdaniem one idealnie nadają się też dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego testowania, bardzo bym chciała otrzymać dla córki, już się zapisąłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*