poniedziałek, 19 listopada 2012

Acnaid Gel, Point Gel, żel punktowy do skóry trądzikowej od Boderm.

Dziś postanowiłam Wam opisać jednego z moich przyjaciół w walce z pryszczami - Acnaid żel punktowy od Boderm. Dlaczego właśnie ten? Uwielbiam go za działanie, wydajność i skuteczność. Trochę dalej postaram się Wam zaprezentować go jak najlepiej potrafię :)
Opakowanie jest wielgachne jak na tego typu produkty, ponieważ posiada w sobie 30g żelu. Jest bardzo wygodne w użytkowaniu, ponieważ tubka jest miękka.



Aplikator jest dość długi i cienki. Ma bardzo malutki otwór, który idealnie dozuje ilość produktu na naszą niedoskonałość.
Konsystencja jest raczej gęsta, bardzo żelowa. Produkt, jak mówi nazwa, używa się punktowo, czyli nakłada się na niedoskonałość i wokół niej. Preparat jest najbardziej skuteczny, gdy przed jego zastosowaniem przetrzemy niedoskonałość mleczkiem do twarzy Acnaid, bądź żelem do mycia twarzy, również z serii Acnaid. Ja tak robiłam i widziałam wtedy największe rezultaty, o których zaraz Wam opowiem.

Gdy nałoży się żel na niedoskonałość, zaczyna on buzować i lekko szczypać. Ale nie jest to jakiś straszny ból, a przynajmniej wiemy, że "coś tam się dzieje" :) Żel zachowuje się podobnie jak woda utleniona w kontakcie z raną. Pierwszy raz spotkałam się z takim zjawiskiem w takich produktach.

Według mnie jest prawie idealny. Bardzo szybko, a co najważniejsze niezwykle skutecznie niszczy pryszcza w zarodku i dzięki temu zwalcza problem, a nie tylko samą przyczynę. Po jakiś 1-2 dniach znika całkowicie pozostawiając piękną, zdrową cerę.
Kosmetyk pomógł mi również na większe zaskórniki, które pojawiają mi się od czasu do czasu przy ustach i na nosie.
Nie uczula, nie podrażnia. Nie ma uczucia ściągnięcia skóry. Nie piecze ona ani nie jest wysuszona. Szybko niweluje obrzęk i zaczerwienienie.

Jak najbardziej polecam, ponieważ (jak niewiele żeli punktowych) jest skuteczny a do tego bardzo wydajny.

Masa: 30g
Cena: ok. 40zł

Zalety:
+działa bardzo szybko
+niweluje problem, a nie tylko przyczynę
+nie podrażnia ani nie wyusza
+pomaga na większe zaskórniki
+nie uczula
+jest bardzo wydajny
+duże ekonomiczne opakowanie
+niweluje obrzęk i zaczerwienienie

Wady:
-trochę szczypie, ale przynajmniej wiemy, że działa.

Ocena ogólna: 9,5/10

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*