piątek, 9 listopada 2012

Biorę udział w dużym rozdaniu u Kasias1980

To moje drugie z kolei rozdanie:)
W tamtym, o którym Wam pisałam >KLIK< u Ricewind w którym wygrałam nagrodę pocieszenia w formie książkowej:) Niesamowicie się cieszę i oczywiście wypatruję przesyłki:D

Dziś biorę udział w konkursie u Kasias1980 :)

Info o rozdaniu TU:)
Do wygrania są niesamowite kosmetyki, a wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Kto jest Waszą ulubioną postacią z Kubusia Puchatka i dlaczego?

Pytanie jest jak by stworzone dla mnie, bo... zresztą, same przeczytajcie:D

Życzcie mi powodzenia:* 



3 komentarze:

  1. 34 year-old Assistant Media Planner Giles Simon, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Knapping. Took a trip to Zollverein Coal Mine Industrial Complex in Essen and drives a Aston Martin DB3S. odwiedzic ich strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*