środa, 7 listopada 2012

Przyszedł czas na recenzje lakierów z serii "Must Have" od Lovely. Postanowiłam, że zrecenzuje je w dwóch postach, ponieważ posiadam obydwie linie tej serii, tj. "Optimistic" i "Naturalist". Dziś pod nóż pójdzie wersja optymistyczna tych kolorków, ponieważ mam wyjątkowo dobry humor:) Ale może przejdźmy do konkretów.

Buteleczki są małe, okrągłe, ale bardzo pojemne - mieszczą w sobie aż 9ml płynu. Mają bardzo ładną szatę graficzną, która bardzo przypadła mi do gustu.
Kolory są na prawdę optymistyczne! Każdy kolor odpowiada naszemu nastrojowi, co jest na prawdę fajnym rozwiązaniem :)
Numer 4
Numer 3
Numer 2
Numer 1

Jak u góry widać, aplikator jest raczej zwyczajny, ale dość krótki i bardzo obszerny, dzięki czemu jednym ruchem jestem w stanie pomalować całą płytkę paznokcia. Konsystencja lakieru jest świetna, ponieważ nie jest za gęsta, ale również nie jest lejąca, dzięki czemu nie rozlewa się po skórkach ani ich nie brudzi (no chyba, że nie potrafi się malować paznokci - czyt. ja:D).

Numer 4
Numer 3
Numer 2
Numer 1


Kolory, jak u góry widać, są bardzo optymistyczne i wesołe. Uwielbiam takie szalone barwy, które poprawiają humor. Pasują one do każdego stroju, są bardzo modne i każda młoda dziewczyna powinna je mieć u siebie w kosmetyczce. Pasują do wszystkiego i wszędzie.Kolory posiadają w sobie małe, połyskujące w słońcu drobinki, które dodają im uroku.


Lakiery są niesamowicie trwałe! Trzymają się przez 4-5 dni bez żadnych zastrzeżeń. Nie odpryskują ani nie zrywają się płatami. Bardzo dobrze się je zmywa i nie odbarwiają płytki paznokcia. By pokryć całkowicie płytkę spokojnie starczą 1-2 warstwy ( w zależności jak intensywny kolor chcemy uzyskać) w serii Optimistic. jestem z nich niezwykle zadowolona, ponieważ wysychają błyskawicznie i nic się na nich nie odciska (nawet przy kilku warstwach).

Jak dla mnie te lakiery są "Must Have" dla każdej podążającej za modą dziewczyny, tym bardziej, że kosztują zaledwie... 5zł! Cena jest niezwykle niska, tym bardziej patrząc na tak obszerną kolorystykę, oraz jakość i trwałość lakierów.
Polecam!

Masa: 9ml
Cena: 5zł

Zalety:
+trwałe (4-5dni)
+pięknie kolory
+mieniące się drobinki
+nie obpryskują
+nie rozlewają się po skórkach
+całkiem dobrze pokrywają płytkę (po 2 warstwach)
+dobrze się zmywają
+nie odbarwiają płytki
+są niesamowicie tanie!
+szybko wysychają

Wady:
- nie posiadają

Ocena ogólna: 9,5/10




3 komentarze:

  1. Śliczne te kolorki...:)

    Dołączam do obserwatorów...;).
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*