piątek, 16 listopada 2012

Szampon do skóry atopowej, wrażliwej, suchej od Atoperal.

Tym razem testerkę została moja mała siostrzenica. Roksanka ma 5 lat i niestety od urodzenia cierpi na bardzo suchą skórę, z którą moja siostra walczy jak tylko może. Dziś postanowiłam Wam opisać produkt, który pomaga jej właśnie w tej walce. Jest nim szampon do skóry atopowej, suchej i wrażliwej od Atoperal. O moich ( i nie tylko) spostrzeżeniach - dalej :)
Opakowanie jest w postaci mięciutkiej buteleczki, która jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Nie wylatuje z rąk, a dość mały otwór idealnie reguluje ilość wylewanego na główkę płynu.
Konsystencja jest raczej lejąca, bezbarwna i bezzapachowa. Bardzo dobrze świadczy to o tym produkcie, ponieważ mamy pewność, że nie ma w nim np. sztucznych barwników, które mogą uczulić maluszka.
U góry ( po powiększeniu) widać dokładnie, w jaki sposób ma działać szampon, itp. Jak już kiedyś pisałam, bardzo lubię takie informacje, gdyż mogę przeczytać już przed zakupem, co i jak z danym produktem.
Szampon na prawdę świetnie się pieni. Już mała ilość starcza, by umyć całą główkę mojego maleństwa. Ja również użyłam nie raz tego szamponu, ponieważ chciałam zobaczyć, jak sprawdzi się na moich włosach. Stały się bardzo miękkie, nawilżone i wygładzone. Muszę również napomknąć, że są o wiele bardziej błyszczące, niż wcześniej.
Jak widać, konsystencja jest dość lejąca, ale w niczym to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - ułatwia rozprowadzanie na skórze głowy u wiercącego się maluszka:)
Moja siostrzenica ma bardzo nieprzyjemną przypadłość, albowiem jej główka jest wiecznie przepocona i brzydko pachnie potem. Ciężko było zniwelować ten zapach, ponieważ był dość intensywny.
Na całe szczęście, szampon pomógł zniszczyć ten problem! Główka małej pachnie teraz świeżo i czysto, nieprzyjemny zapach znikł (miejmy nadzieje, że bezpowrotnie).
Włoski Roksany są bardzo mięciutkie, błyszczące i widocznie zdrowsze. Skóra głowy jest bardzo nawilżona. Ułatwia on rozczesywanie włosów, dzięki czemu nie ma mowy o krzykach i jękach podczas czesania.
Mała ma alergiczną skórę, ale produkt jej nie uczulił, nie podrażnił. Nie ma mowy o żadnych zaczerwienieniach, czy potówkach na główce.
Produkt jest bardzo dobry, nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych. Ja i moja siostra serdecznie go polecamy:).

Masa: 125ml
Cena: ok.20zł

Zalety:
+nawilża skórę głowy
+zmiękcza, nabłyszcza i wygładza włosy ( nie tylko u dzieci)
+bezzapachowy i bezbarwny
+zniwelował zapach potu na główce małej
+nie uczulił, nie podrażnił
+ułatwia rozczesywanie
+świetnie się pieni
+jest wydajny

Wady
-absolutny brak!

Ocena ogólna: 10/10!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*