niedziela, 18 listopada 2012

Geniusz nad geniuszami... Czyli o żelowym zmywaczu do paznokci o zapachu mango od Donegal:)

Czy Wam też zdarzyło się nie raz kupić zmywacz do paznokci, który śmierdział niemal w całym domu, a do tego płytka była po nim cała biała i przesuszona? Mi zdarzyło się to wiele razy. Już długo poszukiwałam mojego ideału, aż w końcu nie trafiłam na żelowy zmywacz do paznokci o zapachu Mango od Donegal. Za co stał się moim kosmetycznym i paznokciowym Must have? O tym nieco dalej :)
Opakowanie jest bardzo ładne. Butelka jest raczej standardowa dla tego typu produktów, czyli bardzo poręczna i nieudziwniona.
Zdaję sobie sprawę, że niewiele z Was uwierzy mi, kiedy powiem, że ten zmywacz faktycznie pachnie mango. Zapach jest niezwykle słodki, delikatny i przyjemny dla nosa(!!). Uwielbiam go za to! Paznokcie i skóra wokół nich dość długo pachnie tą cudowną wonią.
U góry dodaje składniki, jeżeli kogoś one interesują, dla mnie to czarna magia.
Konsystencja jest naprawdę żelowa! Wystarczy wycisnąć na wacik troszeczkę gęstego płynu i zetrzeć nim lakier. Zmywacz pod wpływem ciepła naszego ciała zaczyna się roztapiać i szybko i sprawnie zmywać paznokcie.
Ogromnym plusem jest to, że zmywacz jest bardzo wydajny (myślę, że to właśnie przez konsystencję). Mały otwór sprawia, że wylatuje nam tyle żelu, by wystarczył do zmycia lakieru.
Największym plusem tego zmywacza jest jednak to, że świetnie pielęgnuje płytkę. Nie wysusza jej, nadaje jej piękny, naturalny i różowy kolor. Niweluje wszelkie przebarwienia. Przy zmywaniu lakieru nie brudzi skórek. Posiada w sobie witaminy, które dbają o zdrowie naszych paznokci.
Zauważyłam również, że stały się one mniej łamliwe, twardsze i nie rozdwajają się. Myślę, że to jest zasługa właśnie tego produktu.

Cena jest tak śmiesznie niska, że wstyd nie mieć go w kosmetyczce.

Masa: 150ml
Cena: ok. 5-6zł

Gdzie dostać?:
http://www.donegal.com.pl/

Seria składa się z kilku zmywaczy. Szczegóły TU .

Zalety:
+nawilża płytkę
+pielęgnuje paznokcie
+pięknie pachnie
+nie jest wyczuwalny aceton
+wydajny
+żelowa konsystencja
+niweluje przebarwienia
+nie brudzi skórek przy zmywaniu lakieru

Wady:
-dostępność. Ale w sumie nie jest to tak duży problem, wystarczy zamówić na ich stronie wybrane produkty i zamówić drogą internetową.

Ocena ogólna: 9,9/10






5 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o żelowych zmywaczach, ale chyba czas to zmienić i kupić go na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nigdy o takich żelowych nie słyszałam:) ale mogą być ciekawe:)

    zapraszam do mnie i do ankiety:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*