niedziela, 25 listopada 2012

Może masz ochotę przetestować żel peelingujący Naturia firmy Joanna?

Chyba każda z Nas przynajmniej 2-3 razy na tydzień potrzebuje ostrego "starcia" skóry:D Bynajmniej moja skóra oczekuje tego ode mnie. Przetestowałam już dziesiątki peelingów, ale tego, przyznam się szczerze, jeszcze nie miałam!:D
Na portalu Bangla macie możliwość przetestowania jednego z dziesięciu żelów peelingujących Naturia firmy Joanna.
Zresztą, co tu dużo gadać, same zobaczcie:
Rozdamy do testów
10 żeli peelingujących pod prysznic
Naturia firmy Joanna
Wyślij swoje zgłoszenie i zostań testerką
 
Więcej szczegółów Tu:)

Pozostaje mi życzyć powodzenia! :)

2 komentarze:

  1. świetna sprawa.... uwielbiam peelingi joanny.... takiego jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do Malinowego Klubu, tez będziesz miała możliwość testowania kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*