poniedziałek, 5 listopada 2012

Mały haul zakupowy:)

Dziś, mając duuużo czasu po szkole, postanowiłam wyjść na miasto. No i jak zwykle - skończyło się to kosmetykami i słodyczami :D Będąc w Naturze, zobaczyłam ogromniastą promocję KOBO! Pigmenty po 3 zł, błyszczyki 3D po 3.50zł... Żałowałam tylko, że miałam tak mało pieniędzy przy sobie, ale jutro chyba wybiorę się po podkład rozświetlający za... 7.50zł. Takie ceny są nieprawdopodobnie niskie, miałam ochotę dzisiaj wynieść ze sobą cały sklep, ale niestety budżet na to nie pozwolił. W moje łapki wpadły kosmetyki dla mnie i dla mamusi. Oto, co kupiłam:
W skład mojego dzisiejszego haul'u zakupowego wchodzi:
  DLA MAMY:
+Ziaja, jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom na dzień +50 - pachnie bosko i ma bardzo lekką konsystencję, ok.13zł
+Oriflame, przeciwzmarszczkowy krem oczyszczający +50 - zapach jest równie świetny i bardzo dobrze oczyszcza twarz!

 DLA MNIE:
+.Venita, dwie saszetki balsamu przyspieszającego opalanie - można go stosować do solarium, była wieelka przecena w Naturze, bo za jedną saszetkę płaciłam 0,59gr! Użyję je dopiero przed studniówką, więc to będzie najwcześniejszy termin recenzji :D
+Biedronka, BeBeauty Food Exprt!v, żel antyperspiracyjny do stóp - zauroczył mnie piękny zapach mentolu i bardzo niska cena, bo tylko 3zł
+KOBO, Colour Glossy Lips, błyszczyk do ust 3D, 304 Natural Glow - przepiękny kolor, jestem nim oczarowana! Jest bardzo delikatny, świetnie nabłyszcza usta i dodaje im połysku 3D :) Co najważniejsze - nie skleja ust, ani nie roluje się! Kosztował mnie 3,50 ;)

To by było na tyle, szykuję dla Was recenzje Wibo, mam nadzieję, że się wyrobie i niedługo będziecie mogli je przeczytać :) Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ten błyszczyk mi się podoba; szkoda że nie ma w moim mieście natury bo cena znakomita

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został wyróżniony http://milusinka12.blogspot.com/2012/11/zostaam-wyrozniona-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe zakupy :) i KOBO za 3,50 :D extra :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*