piątek, 30 listopada 2012

I po bliźnie... czyli recenzja Maści Konopnej CutisHelp.

Kolejną moją recenzją dziś będzie produkt, który skutecznie zmniejszył widoczność blizn na moim ciele. Jest to Maść Konopna od CutisHelp. Produkt pomógł mi także zwalczyć bardzo suche miejsca na moim ciele, takie jak łokcie. Chcecie dowiedzieć się więcej na temat tej wszechstronnej maści? Zapraszam do dalszej lektury:)
Opakowanie jest standardowe - miękka tubka, z której bardzo łatwo wyciska się maść. Konsystencja jest bardzo gęsta, ale śliska i bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Kolor jest mocno zielony, przez co niestety brudzi skórę. Jest to minus, ale jednak działanie to rekompensuje.

Zapach jest raczej żaden, jedyną nutą, którą można wyczuć jest lekko oleista woń.

Maść jest świetna. Blizna, którą mam na podbrzuszu przez wycięcie wyrostka robaczkowego, była jeszcze różowa i bardzo wypukła. Maść stosowałam na dzień i na noc. Blizna, można by rzec, że prawie znikła. W jej miejscu jest teraz tylko cienka, blada kreseczka. Również moja wielgachna blizna na ramieniu znikła.
Produkt bardzo dobrze nawilża, dlatego stosowałam go również na moje bardzo suche, a nawet przesuszone, szczypiące łokcie. Ból i pieczenie zniknęło!!

Jak najbardziej polecam, produkt godny uwagi, dla osób, które borykają się z okropnymi bliznami i przesuszoną, piekącą skórą!

Masa: 50ml
Cena: ok.30zł

Zalety:
+praktycznie niweluje blizny
+bardzo dobrze nawilża
+zmniejsza suchość skóry
+bardzo wydajna
+dobra konsystencja
+stosunkowo niska cena, jak na preparaty tego typu

Wady:
-zostawia zielone plamy (ale bardzo łatwo je zmyć, nawet chusteczką)

Ocena ogólna: 9/10

8 komentarzy:

  1. myślisz że pomogłaby mi też ta maść na blizny na twarzy ? ( swoją drogą do końca nie wiem skąd one się biorę, raczej po pryszczach, ale niektóre blizny są aż wypukłe.. ;/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. Szczerze mówiąc to nie jestem pewna, bo ja takowych nie mam, ale myślę, że powinna pomóc. Moim zdaniem, mając taki problem, powinnaś to kupić i sprawdzić na sobie, bo 30zł to na prawdę nie dużo jak za taki specyfik:) Napisz jak byś się zdecydowała :)

      Usuń
  2. Dzięki wielkie za notkę, tego szukałam, bo blizna to nie taki lekki problem. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak, ale polecam produkt, bo jak wyżej pisałam, mi pomógł :) Pozdrawiam Cię również :*

      Usuń
  3. Hehe, czekamy ;-) Ja robiłam od wczoraj, aż dziś opublikowałam, w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak nigdy na to czasu nie mam, a to jest bardzo fajne:D Najlepsza jest moja mama, która wkurza się na mnie, że pełno pustych opakowań po domu się wala hehe :P

      Usuń
    2. Właśnie moja jeszcze nic nie powiedziała na ten temat, a torebka z pustymi opakowaniami stoi nadal. :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*