piątek, 30 listopada 2012

Recenzja Atoperal Baby, kremu i pianki do mycia.

Pragnę Wam zrecenzować coś kosmetycznego, ale trochę z innej, dziecięcej beczki. Są to bowiem kosmetyki mojej małej siostrzenicy - Roksany. Pod lupę pójdą Atoperal Baby krem i pianka do mycia. Przyznam się szczerze, że podebrałam małej trochę kremu. Czemu? O tym dowiecie się trochę dalej :)





Opakowanie kremu jest raczej standardowe. Wygodna, miękka tubka, którą łatwo się odkręca. Pianka zaś zakończona jest takim atomizerem, z którego wyciskamy produkt. Przed użyciem musimy pamiętać, by wstrząsnąć produkt.




Krem jest gęsty, ale bardzo łatwo się go rozsmarowuje na skórze. Szybko się wchłania i pozostawia cieniutki filmik na skórze. Nie klei się. Pianka jest puszysta, lekka i dobrze rozsmarowuje się na skórze. Obydwa produkty są bardzo wydajne, co jest ogromnym plusem.
Produkty pachną obłędnie! Ja mam wrażenie, że troszeczkę brzoskwiniowo i słodkawo.

Mała cierpi na suchą skórę, dlatego moja siostra kupuje jej właśnie takie produkty.
Krem świetnie chroni buźkę przed czynnikami zewnętrznymi, takimi jak mróz, czy słońce. Przeważnie krem jest stosowany na te partie ciała, które są częściej narażone na zimno, np. ww. buzia, rączki. Dzięki niemu nie ma mowy o żadnym pieczeniu czy zaczerwienieniu skóry. Bardzo dobrze nawilża skórę małej, dzięki czemu nie jest ona już ściągnięta ani sucha.
Pianka świetnie myje, pozostawiając przyjemny zapach na skórze. Bardzo dobrze się pieni i idealnie oczyszcza. Nie wysusza skóry, wręcz przeciwnie - bardzo ją nawilża.

Produkty nie uczulają, ani nie podrażniają.

Ja również używałam tego kremiku na twarz i bardzo sobie go chwale. Świetnie nawilżył i zapobiegł wyschnięciu mojej skóry na mrozie. Dzięki niemu nie szczypała mnie, ani nie piekła. A do tego ten boski zapach... :)

Serdecznie polecam każdej mamie, która boryka się z suchą skórą dziecka.

Masa:
-krem 50ml
-pianka 250ml

Cena:
-pianka ok.20zł
-krem ok.20zł

Zalety:
+świetne nawilżenie
+pielęgnacja skóry
+pianka genialnie oczyszcza
+krem chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi
+pięknie pachną
+bardzo wydajnie
+nie uczulają, nie podrażniają

Wady:
-chyba nie zauważyłam

Ocena ogólna: 10/10



1 komentarz:

  1. Czasem samemu można skorzystać, raz na jakiś czas zrobić sobie pielęgnacyjny dzień dziecka :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*