wtorek, 6 listopada 2012

Sudomax, hipoalergiczny i antybakteryjny krem dla dzieci ( i nie tylko) od Sudopharmy!

Kolejny mój post będzie dotyczył antybakteryjnego, wielozadaniowego i chyba każdemu znanego kremiku - Sudomax. Większość twierdzi, że jest on o wiele lepszy od innej, podobnej marki. Ja dziś ocenię go z punktu widzenia nastolatki, ale również i cioci małego skrzata:) Sudomax jest bardzo wszechstronnym kremem, który nadaje się do pielęgnacji każdego typu skóry. Co mnie, jako dorosłą osobę, w nim urzekło? O tym dalej:)
Posiadam opakowania o bardzo różnorodnej wielkości, 55g, 110g, 230g oraz wszystkim znane - małe próbeczki. Te ostatnie są świetną alternatywą w podróży, za co je uwielbiam!
Opakowania są bardzo fajne - duże, stabilne i poręczne. Zabezpieczone są plastikową zawleczką, którą zdziera się przy otwieraniu. Bardzo fajna alternatywa dla foli ochronnej. Kolorystyka jest bardzo subtelna i miła dla oka.
Konsystencja jest bardzo zwarta, ale dobrze rozsmarowuje się na skórze. Przeważnie Sudomax jest stosowany u mnie punktowo - na niechciane wypryski. Niweluje je bardzo szybko i skutecznie, przez co za jakiś czas nie wychodzą nowe. Usuwa przyczynę, a nie skutek.
Muszę pochwalić go również za to, że świetnie poradził sobie z potówkami na rękach, które niegdyś posiadałam. Są teraz prawie niezauważalne.
Używam go również po depilacji np. okolic bikini, gdzie zawsze wychodzą mi dość piekące krostki i zaczerwienienia - dziś już nie mam z tym problemów. Mój mężczyzna również używa go po depilacji twarzy i ma teraz idealnie miękką i idealną skórę.
Łagodzi skórę zaczerwienioną opalaniem, można go stosować przy zmianach skórnych spowodowanych ukoszeniami insektów.
Moja mała siostrzenica również używa i używała tego kremiku. Teraz trochę rzadziej, ponieważ ma już 5 latek, ale jak była niemowlakiem, Sudomax gościł u nas w domu bardzo często. Odparzenia, otarcia znikały jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.

Ja, jak i moi bliscy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego kremu, ponieważ jest bardzo wielofunkcyjny. Cena jest niska, jak na takie działanie i wydajność.

Serdecznie polecam, produkt idealny!

Masa: różne opakowania (wyżej wymienione)
Cena: różnie, opakowanie 110g ok.13zł

Zalety:
+wydajny
+zwalcza pryszcze
+niweluje krostki
+wygładza
+łagodzi ból i pieczenie po depilacji
+daję ulgę w oparzeniach słonecznych
+działa kojąco na odparzenia, otarcia, ugryzienia insektów
+tani
+wydajny
+piękny zapach
+różne opakowania

Wady:
-nie posiada!

Ocena ogólna: 10/10




3 komentarze:

  1. uwielbiamy ten krem jest idealny na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle o nim słyszałam muszę go w końcu kupić. Zastanawiam się czy jest może podobny do pasty cynkowej trochę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*