poniedziałek, 12 listopada 2012

Czas na manicure, czyli recenzja naklejek do paznokci Donegal.

No i przyszedł czas, bym zaczęła recenzować produkty otrzymane w ramach współpracy od firmy DONEGAL. Na ich stronie można znaleźć wiele świetnych produktów. Jednymi z nich są już dość długo mi znane naklejki do paznokci. jest to bardzo szybki, prosty i efektowny sposób na zdobienie paznokci. Szczegóły znajdziecie dalej:)
W jednym opakowaniu znajduje się cała masa małych, samoprzylepnych ozdób. Posiadają różne zdobienia, takie jak cyrkonie, czy brokat. Łatwo się je odkleja z papierka, oraz prosto nakleja na paznokieć - nie potrzeba przy tym żadnych umiejętności, wystarczy zaopatrzyć się w wykałaczkę lub pęsetę.

Naklejki samoprzylepne gwiazdki z brokatem:


Naklejki kwiatki z cyrkonią:





Sposób używania:
Ja jednak nie stosuje się do niej tak dokładnie, ponieważ ozdoby naklejam na paznokcie pomalowane lakierem i nie używam lakieru bezbarwnego. Naklejki są tak trwałe, że nie jest to potrzebne.










Stylizacje:
 







Teraz do konkretów.
Naklejki są samoprzylepne, więc używanie ich jest dziecinnie proste. Łatwo się je nakleja i są niezwykle trwałe, jak na tego typu ozdoby do paznokci. Nie rwą się, nie kruszą, nawet jak nie maluje ich lakierem bezbarwnym. Taka naklejka jest świetnym urozmaiceniem zwykłego mani. Nadaje paznokciom szyku, stylu i pięknej prezencji. 
Dużym plusem jest to, że nie odklejają się one, nawet kiedy są narażone na częsty kontakt z wodą (przeżyły mój urlop nad jeziorem:D). 
Są tak wyprofilowane, że pasują idealnie na boki paznokci *przynajmniej ja tak lubię*. Cyrkonie, które są w nich zawarte, nie odrywają się. 
Takich małych naklejek w opakowaniu jest na prawdę dużo, a jedno kosztuje ok. 2zł na stronie internetowej Donegal, którą wcześniej podałam. 

TU można znaleźć naklejki, które ja posiadam.

Cena: ok.2zł/opakowanie

Zalety:
+śliczne wzory
+łatwość aplikacji
+śmiesznie niska cena
+niesamowita trwałość
+ilość naklejek w opakowaniu
+mocny klej
+szybki i efektowny manicure

Wady:
-nie posiadają


Ocena ogólna: 10/10





1 komentarz:

  1. gwiazdki mi się bardzo podobają :) za 2 zł warto poszaleć ;) chociaż zawsze trafiałam na nietrwałe naklejki ..ale te wydają się być ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*