niedziela, 11 listopada 2012

Przetestowałam perfumy Roberto Cavalli od Douglasa!

Przyszedł czas najwyższy na recenzje jednego z dwóch flakonów perfum otrzymanych w ramach testowania dzięki Perfumerii Douglas. Jako pierwszy postanowiłam opisać Roberto Cavalli. Perfuma ta jest bardzo charakterystyczna, piękna, można by powiedzieć, że jest to zapach luksusu. O całej reszcie napisałam dalej.
Flakon, jak widać, jest bardzo minimalistyczny, ale kobiecy i elegancki. Ma w sobie coś takiego, co sprawia, że chce się go mieć. Niby nic nadzwyczajnego, a jednak sam flakon już sprawia, że go uwielbiam.


Po złotym kartoniku i zwierzęcym na nim motywie, można by było spodziewać się dzikiego, a jednocześnie kobiecego i wykwintnego zapachu. Tak też jest. Można by powiedzieć, że twórca wiedział co robi.
Bardzo dużą uwagę przykuwa zatyczka perfum. Jest w stylu vintage, złota z wyżłobionym "Roberto Cavalli". Nie widać w niej przepychu, a ma w sobie taką niezwykłą elegancję.
Flakon bardzo dobrze trzyma się w dłoni, ponieważ jest owalny. Zakończony jest atomizerem. 
Jak widać, z flakonu za dużo nie ubyło, ponieważ perfuma jest bardzo wydajna. Uwielbiam to uczucie, gdy wiem, że jedno psiknięcie otuli mnie cudownym zapachem na cały dzień. Lubie mieć tą pewność, że w każdej sytuacji pachnę kusząco i kobieco. Jest to chyba ważne dla każdej z Nas.Utrzymuje się bardzo długo na ciele, ubraniu. Nie ma potrzeby częstszego psikania. Zapach jest tak intensywny, że jeden raz spokojnie starcza.
Perfum ten ma kolor... złota.

Moje odczucia? Jestem w nim zakochana... Zapach jest tak przepiękny, że dzięki niemu czuje się niczym stuprocentowa kobieta. Wyzwala we mnie poukrywane głęboko namiętności. Jest mocny, elegancki, moim zdaniem idealnie pasuje do prawdziwej kobiety sukcesu, istnej Biznes Woman. Jest stworzony dla dziewczyny, która wie, czego chce. Jest pewna siebie, zna swoją wartość.
Jak mam go na sobie czuję się, jak bym była milionem dolarów. Dzięki temu "złotemu eliksirowi" czuje się bardzo zmysłowo.

Perfuma Roberto Cavalli jest istną esencją kobiecości, polecam ją każdej dziewczynie! Można z nim poczuć się jak gwiazda.

Masa: 50ml
Cena: 230zł

Zalety:
+bardzo trwały
+cudowny, kobiecy zapach
+mocny
+przepiękny flakon
+kolorystyka
+zapach luksusu
+esencja kobiecości

Wady:
-nie posiada.


Ocena ogólna - 10/10, czyli MOJA NOWA MIŁOŚĆ! 






1 komentarz:

  1. Osz kur*, perfum zaprezentowałaś super, bardzo mi się podoba :) Normalnie jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*