poniedziałek, 19 listopada 2012

Recenzja lakierów Lovely z serii "Must Have" Naturalist!

Postanowiłam dziś opisać Wam 4 lakiery z serii Naturalist od "Must Have" Lovely. Już wcześniej napisałam post o Optimistic, ale te różnią się troszkę, dlatego postanowiłam całą serię rozdzielić na dwie notki.
Wszystkie szczegóły znajdziecie dalej :)


Myślę, że nie ma sensu znów pisać o małych buteleczkach, wygodnych aplikatorach itp. Napiszę Wam o tym, co uważam za słuszne :)

Lakiery:
nr.5:


nr. 6:


nr.7:


nr.8:

 Lakiery niestety mają dość słabe krycie, gdyż są transparentne, potrzeba ok. 2-3 warstwy by dokładnie pokryć płytkę.

Od lewej nr: 5, 6, 7

Posiadają w sobie urocze drobinki, które dodają im uroku. Łatwo się je zmywa zmywaczem do paznokci i nie ma z tym problemu. Nie gęstnieją, nie tworzą smug, ani nie leją się po skórkach.
Prezentacja na paznokciach:

Nr.5:



Nr.6:



Nr.7:


Jak u góry widać kolorki są naprawdę urocze. Bardzo pastelowe, stonowane. Idealne na dzień powszedni, jak również na jakieś większe wyjście. Mnie osobiście bardzo spodobało się w nich to, że mimo swojej naturalności, posiadają trochę fantazji w postaci różnokolorowych drobinek.
Lakiery są bardzo trwałe, jak na taką cenę. Wytrzymują od 4 do 5 dni bez jakichkolwiek odprysków czy uszkodzeń.

Ja jestem z nich bardzo zadowolona, zważywszy na śmiesznie niską cenę, jakość oraz gamę kolorystyczną. Serdecznie polecam!

Masa: 9ml
Cena: ok.6zł

Zalety:
+piękne kolory
+drobinki
+bardzo modne, pastelowe
+niska cena
+wysoka trwałość
+nie gęstnieje, nie odpryska
+nie leje się po skórkach
+bardzo prosto się zmywa

Wady:
-by dokładnie pokryć płytkę, trzeba użyć 2-3 warstwy. 

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*