sobota, 10 listopada 2012

Zaczynam testowanie Colour Repair, czyli kolorowej odżywki do paznokci od Micro Cell.

Na swoim koncie posiadam już wiele odżywek do paznokci, ale pierwszy raz spotykam się z taką, która jednocześnie jest kolorowym lakierem do paznokci. Takim cudem jest Colour Repair od Micro Cell. Odżywkę tą można zakupić w 11 kolorach, ja posiadam Raspberry Kiss, czyli przepiękny, głęboki, malinowy kolor. Moją kurację rozpoczęłam od wczoraj, i niebawem napisze Wam, czy produkt spełnił moje oczekiwania. Już dziś mogę Wam powiedzieć tylko, że kolor jest na prawdę przepiękny i bardzo szklany, można się w nim przejrzeć:) Trochę więcej informacji o tym cudzie znajdziecie dalej.
Buteleczka mieści aż 11 ml kosmetyku i jest bardzo piękna. Srebrny uchwyt dodaje elegancji i szyku.
U góry myślę, że są najważniejsze informacje, jakie każda z Nas chciała by wiedzieć.
Czy to wszystko jest prawdą? Tego jeszcze nie wiem, za jakiś czas Wam o tym napiszę.

A tak odżywka Raspberry Kiss prezentuje się na paznokciach:
Kolorek imponujący, prawda? Mi bardzo przypadł do gustu. Jestem nim zachwycona. Na zdjęciu ładnie ujęte jest jaki świetny połysk ma lakier.

Całą resztę opiszę Wam za jakiś czas, na razie potrzymam Was trochę w napięciu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*