wtorek, 6 listopada 2012

Illuminating Moisturizing Formula, fluid rozświetlający od Wibo.

Nie wiem jak Was, ale mnie zawsze przerażała wizja fluidu rozświetlającego. Myślałam, że z moją tłustą cerą taki podkład może być kompletną porażką. A tu taki szok i zaskoczenie! "Illuminating" od Wibo stał się strzałem w dziesiątkę! Już dziś wiem, że podkłady rozświetlające są wręcz idealne dla mojej cery. Dlaczego? To znajdziecie dalej:)
Posiadam nr 01 - porcelanowy.

Tubka jest dość mała, ale mieści w sobie aż 30ml kosmetyku. Opakowanie jest na prawdę ładne, czerń połączona z fioletem jest bardzo trafiona. Fluid się bardzo prosto wyciska z opakowania, a maleńka dziurka dozuje idealną ilość kosmetyku.

Jak już wcześniej wspominałam, posiadam kolor 01 porcelanowy, czyli najjaśniejszy z całej serii. Do wyboru są również - 02 naturalny, 03 cynamonowy i 04 karmel.
Ja, jako że moja cera jest dość jasna, wybrałam porcelanę.

Konsystencja jest idealna, nie za gęsta ani nie za lejąca. W płynie idealnie widać drobne, mieniące się, malutkie drobinki. Małym minusem dla mnie jest to, że konsystencja jest troszkę tłustawa, ale twarz się przez to brzydko nie świeci. Podkład bardzo dobrze rozsmarowuje się na twarzy, przez co jest niezwykle wydajny. Bardzo ładnie pokrywa skórę, nie tworząc efektu maski.

Kolor, jak widać, jest bardzo naturalny. Świetnie się wtapia w skórę, tworząc świetny efekt rozświetlenia. Podkład jest bardzo trwały, pierwszy raz spotykam się z tak długotrwałym efektem. Przez cały dzień pięknie rozpromienia buzię. Nie zawsze używam podkładu na całą twarz, czasem tylko pod oczy, ponieważ działa jak rozświetlacz, a przy tym idealnie zakrywa sińce pod oczami.
Jak widać na powyższym zdjęciu, koloryt skóry jest idealnie wyrównany. Niedoskonałości są pięknie pozakrywane a cera prezentuje się jasno i zdrowo. Podkład idealnie wygładza i rozświetla skórę, dzięki czemu wyglądamy na mniej zmęczone. Twarz wygląda niezwykle naturalnie. Bardzo cieszy mnie to, że nie trzeba poprawiać makijażu w ciągu dnia, ponieważ kosmetyk jest trwały. Nie powoduje tłustego błyszczenia skóry. Na pewno największym plusem jest to, że idealnie wtapia się w skórę i nie zatyka porów. Cena jest tak niska, że aż niewiarygodna.
Masa: 30ml
Cena: ok.11zł

Zalety:
+wtapia się w skórę tworząc piękny, naturalny efekt
+ładnie rozświetla
+dobrze się rozprowadza
+jest bardzo trwały
+nie zatyka porów
+świetnie kryje
+wydajny
+bardzo trwały

Wady:
-lekko tłustawa konsystencja, ale nie powoduje efektu tłustej skóry

Ocena ogólna: 9/10





2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*