wtorek, 20 listopada 2012

Duet idealny, czyli Rouge Edition od Bourjois i Coluor Glossy Lips od Kobo.

Ostatnimi czasy, gdy na dworze jest szaro, buro i nijako, lubię umilić sobie życie jakimś fantazyjnym makijażem. To zielone kreski, to krwisto czerwone usta, albo... Mój ulubiony, super błyszczący duet w postaci szminki Rouge Edition od Bourjois kolor 04 Rose tweed, oraz błyszczyka 3d Colour Glossy Lips od Kobo kolor 304 Natural Glow. Te dwa kosmetyki idealnie się razem dopełniają, zresztą zobaczcie same:)

Szminka jest matowa, raczej stonowana, a błyszczyk jest bardzo rozświetlony delikatnymi, aczkolwiek nienachalnymi drobinkami. Razem wyglądają wręcz idealnie, jak by te dwa kolory były dla siebie stworzone:)
Kolory są dość zbliżone i właśnie to powoduje ten cudowny efekt, który zaraz ujrzycie:)

Sama szminka:
Szminka + błyszczyk:






Efekt ogólny + troszeczkę mojej buziuchny:D

Wiem, że efekt jest trochę przesadzony, ale w taki smutny, deszczowy dzień lubię czasem poszaleć, wyglądać trochę oryginalniej, niżeli wszyscy wokoło:)

A Wam jak się podoba? Bo mi bardzo! :D 





4 komentarze:

  1. Super, piękny, naturalny kolor! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardziej przypadł do gustu kolor samej szminki, pewnie dlatego, że nie lubię żadnych błyszczyków. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor szminki :) Taki naturalny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*