czwartek, 11 października 2012

2 Skin Pocket Rouge - róż do policzków od Bell

Może Was zdziwię, ale to był mój pierwszy róż do policzków - nigdy wcześniej nie czułam potrzeby, by owy produkt dopełniał mój makijaż. Dopiero, gdy zobaczyłam go w promocji w... Biedronce, stwierdziłam, czemu by nie spróbować, może akurat będzie dobrze.
Róż który dziś chcę Wam zaprezentować to seria 2 Skin Pocket Rouge 02 produkowany przez firmę Bell. Opinia będzie raczej pozytywna, ale zapraszam po więcej:)
Róż mieści się w małym, poręcznym opakowaniu, który otwiera się bardzo prosto, dzięki takim "zakładkom" (na zdjęciu je dokładnie widać).
Nie kruszy się, nie otwiera samodzielnie w torebce.
Co do koloru, to wydawał mi się bardziej brzoskwiniowy, niżeli różowy. A okazało się, że jest takie pół na pół. Na twarzy jest o wiele mniej intensywniejszy, niż w opakowaniu. Idealnie rozpromienia skórę i uwypukla kości policzkowe. Twarz staje się być szczuplejsza, bardziej podkreślona.
Kosmetyku używam już jakieś 2 miesiące praktycznie codziennie i prawie go nie ubyło (co widać u góry), więc jest bardzo wydajny.
Jak widać na powyższym zdjęciu, kolor jest bardzo ciepły, ale jednak różowy.
Nie jest matowy, co wg mnie jest zaletą. Oczywiście, nie świece się w nim jak choinka, ale widać to rozjaśnienie na twarzy, które bardzo mi się podoba.
Jako, że był to mój pierwszy taki produkt, początki były fatalne. Już dziś wiem, jak się nim posługiwać. Mogę stwierdzić również, że kolor jest dość intensywny i bardzo łatwo z nim przesadzić.


Ładnie podkreśla, wtapia się w skórę, dając efekt delikatnego muśnięcia. Moim zdaniem jest świetny, ale dopiero wtedy, gdy umie się nim posługiwać. Inaczej - zbyt teatralny efekt.
Pięknie wtapia się w podkład ( u góry tylko na skórze).
Wg mnie warty kupienia, tym bardziej za tak niską cenę.

Cena regularna: ok.10zł

Zalety:
+dobrze wtapia się w skórę
+wyszczupla twarz i uwydatnia kości policzkowe
+rozświetla, ale nie przesadnie
+jest tani
+bardzo wydajny

Wady:
-łatwo z nim przesadzić
-kolor jest mocny, intensywny

Ocena ogólna: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*