piątek, 19 października 2012

Zostałam testerką perfumerii Douglas!

Po przeczytaniu posta na blogu DARMOWE PRÓBKI o tym, że Douglas poszukuje testerek, postanowiłam wysłać swoje zgłoszenie. Wystarczyło opisać swoje ulubione perfumy i tyle. Opisałam i... Jakieś pół godziny temu otrzymałam wiadomość, że zostałam jedną z 60szczęściar, którym zostanie przyznany zestaw złożony z dwóch perfum. Są to absolutne nowości w perfumeriach.

Jestem bardzo ciekawa, które z wymienionych na liście perfum zostaną mi przyznane. Kuriera będę wypatrywać z lornetką chyba:)

One prezentują się świetnie, a pachną na pewno genialnie!:)

Miłej nocy, ja chyba już dziś nie zasnę:)

6 komentarzy:

  1. Ciekawe, które dostaniesz:)


    PS. Zostałaś oTAGowana :) Zapraszam :)
    http://lusia1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa+ dodaje Angelisiak do obserwowanych:D
    lusię już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara z Ciebie! Też się zglosiłam ale nie dostałam żadnej wiadomości :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*