poniedziałek, 29 października 2012

Czas zadbać o skórę, włosy i paznokcie... Czyli BratekPlus i MegaKrzem.

Niestety, jako kobieta, zawszę znajdę jakiś mankament w swojej urodzie. Moim ogromnym problemem od zawsze są kruche, łamliwe się paznokcie, przesuszone, łamiące się włosy oraz tłusta skóra z częstymi wypryskami. Czas coś z tym zrobić, prawda? Dlatego zaczęłam kurację na włosy i paznokcie. Od dziś zaczęłam brać MegaKrzem od Avetpharmy. Słyszałam już o nim wiele pozytywnych opinii, więc raczej się na nim nie zawiodę. Od razu po nim, zacznę łykać BratkaPlus, który ma poprawić kondycje mojej cery. O wynikach opowiem Wam w niedalekiej przyszłości:) 
Posiadam jedno opakowanie MegaKrzemu które mieści w sobie 60 tabletek, czyli dwumiesięczną kurację, oraz dwa opakowania BratkaPlus, czyli 100 tabletek.

Trzymajcie kciuki, żebym w końcu zaczęła cieszyć się zdrowymi i lśniącymi włosami, długimi i mocnymi paznokciami oraz piękną, zadbaną skórą :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*