piątek, 26 października 2012

Volume Celebrity, tusz wydłużająco-pogrubiający i serum odbudowujące w jednym.

Zaczynam recenzować kosmetyki Eveline Cosmetics od mojego faworyta. Jest to tusz wydłużająco-pogrubiający z serum odbudowującym w jednym. Nie od dziś znam tusze z tej właśnie firmy i zawsze byłam z nich zadowolona. Czy ten mi się spodobał? To jest mało powiedziane! Jak dla mnie jest idealny. Więcej o nim dowiecie się w "Czytaj dalej", ale zapowiem tylko, że efekty są MEGA (przynajmniej dla mnie:)).

Opakowanie jest na prawdę piękne, już ono skutecznie zachęca do kupna. Lśniące, złote (nie żółte!), smukłe i ozdobne - przyciągnie chyba każdą kobietę. Ale na całe szczęście - "środek" jest równie genialny jak wierzch.



Plastikowa szczoteczka jest najeżona dłuższymi i krótszymi włoskami. Dozuje idealną ilość tuszu, przez to bardzo prosto jest uzyskać efekt dobrze rozczesanych rzęs. Co do samej szczoteczki, to jest ona bardzo miękka i elastyczna, dzięki czemu idealnie dopasowuje się do oka i swobodnie można nią malować rzęsy.



Efekt, jak u góry widać, jest spektakularny (naturalnie mam bardzo krótkie i liche rzęsy). Są podkręcone (nie używam zalotki), pogrubione i moocno wydłużone. Nie mogę narzekać również na sklejenie, moim zdaniem wyglądają dobrze. Oczy malowałam o godzinie 8 rano, a zdjęcie było zrobione jakieś 1,5 godziny temu, a więc jak widać - tusz się świetnie trzyma, nie obsypuje się, nie matowieje - jest cały czas mocno czarny.


Na powyższym zdjęciu widać dobrze, jakie wachlarze potrafi zrobić ten tusz. Tym bardziej - za taką cenę? To jest aż nieprawdopodobne, że działa lepiej niżeli droższe tego typu produkty.
Nadaje charakteru makijażowi codziennemu, jak zarówno wieczornemu.
Na zdjęciach mam 2 warstwy.
Nie powstają grudki, nie obsypuje się, nie podrażnia oczu.
Zauważyłam również, że wypada mi coraz mniej rzęs ( co jest moim wielkim utrapieniem)!
Ten tusz jest dla mnie skarbem, którego nikomu nie oddam! No chyba, że sobie go same zafundujecie, w końcu to tylko 12 zł, a efekt - same oceńcie, moim zdaniem jest genialny:)

Cena: 12z

Zalety:
+świetnie wydłuża
+pogrubia
+podkręca
+rozdziela
+nie obsypuje się
+czerń jest czarna, a nie matowa
+niezwykle trwały
+śmiesznie niska cena
+serum odbudowujące

Wady:
-nie ma!

Ocena ogólna: 10/10

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*