niedziela, 28 października 2012

BioHylauron4D, płyn micelarny dla skóry tłustej i mieszanej od Eveline Cosmetics:)

To jest już moje drugie podejście do płynu micelarnego od Eveline Cosmetics. I kolejny raz jestem zadowolona, ale tym razem - bardziej. Moja skóra już wybrała swój ideał i teraz chcę Wam go dokładnie przedstawić:) Zapraszam do dalszej lektury.

Butelka jest bardzo duża, ale smukła i poręczna. Dobrze się otwiera. Podoba mi się to, że butla jest przezroczysta, dzięki czemu wiemy zawsze ile kosmetyku zużyłyśmy i kiedy ewentualnie kupić nowy.
Producent wiele obiecuje nam na opakowaniu, ale na całe szczęście - równie wiele daje. 3w1 brzmi bardzo zachęcająco, prawda? Kosmetyk oczyszcza skórę, zmywa makijaż i matuje. Taki wielozadaniowy płyn/tonik do twarzy.
Jak zwykle to bywa przy produktach od Eveline, opisane jest jak dane składniki oddziałują na naszą skórę. Już nie raz wspominałam, że są to bardzo przydatne dla mnie informacje podczas zakupów.
Po powiększeniu zobaczycie skład ( choć dla mnie jest to czarna magia, to może Wam się przyda).
Jak widać, butelka mieści w sobie aż 200ml płynu.
Otwór jest nieduży i bardzo wysunięty w górę, co ułatwia nam nalanie idealnej ilości płynu na wacik. Muszę też wspomnieć, że butelka jest bardzo szczelnie zamknięta więc niemożliwym jest, by coś się z niej wylało.
Godnym uwagi jest też to, że płyn jest bardzo wydajny. Używam go już od ok. 2 tygodni, a nie ubyło prawie wcale. Myślę, że jest to spowodowane tym, że płyn nie wsiąka szybko w wacik, tylko pozostaje na wierzchu, przez co łatwo i skutecznie możemy oczyścić naszą skórę z makijażu.
Zapach nie jest jakoś szczególnie łady, wyczuć w nim można alkohol, ale mi to nie przeszkadza ( to jest chyba normalne przy tego typu kosmetykach).
Płyn zmywa makijaż bardzo ładnie, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Bardzo dobrze matuje, a efekt utrzymuje się dość długo. Świetnie oczyszcza skórę, przez co pozbyłam się okropnych wągrów na nosie, z którymi już długo walczyłam.
Zaletą jest też to, że nie podrażnia ani nie ściąga skóry. Nie szczypie w oczy. Nie uczula, ponieważ nie posiada alergenów. Niezwykle delikatnie obchodzi się z naszą skórą, genialnie ją zmiękczając.
Cena jest niska zważywszy na tak szerokie zastosowanie oraz wydajność.

Masa: 200ml
Cena: 13zł

Zalety:
+świetnie zmywa makijaż
+zamyka pory
+nie ściąga skóry
+oczyszcza
+nie wysusza
+wygładza
+dzięki niemu pozbyłam się wągrów
+matuje na dość długo
+jest megawydajny
+tani

Wady
-dość alkoholowy zapach, ale mi to za bardzo nie przeszkadza

Ocena ogólna: 9,5/10


2 komentarze:

  1. Mój ulubiony. Mam wersję do skóry wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Twój :) mi on baaardzo się spodobał, nie zmienię go na żaden inny :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*