środa, 24 października 2012

O zgrozo! Czyli zaczynamy walkę z pryszczami:)

No, czas w końcu zadbać o swoją niesforną cerę. Mam nadzieje, że dzięki zestawowi ACNAID od Boderm uda mi się zgasić wszystkie "diody" :). Niestety, podczas dojrzewania wychodzą nam niemiłe niespodzianki, ale teraz mam zamiar zacząć temu zapobiegać.
Rozpoczynam oficjalne pozbywanie się pryszczy!
Co wchodzi w skład zestawu? O tym w dalszej części, czyli... Czytaj dalej!:)

Pryszcze to chyba największa zmora nastolatków, ale nie tylko. Z moją "osiemnastką" na karku (:D) też borykam się z niespodziankami, i to nawet bardzo często. Taki zestaw jest zbawienny dla mojej cery i mam nadzieję, że pomoże mi zwalczyć wszelkie niedoskonałości.
W skład wchodzi:
* ACNAID CLEANSER, mleczko oczyszczająco-kondycjonujące do skóry trądzikowej
* ACNAID GEL, żel punktowy dla skóry trądzikowej
* ACNAID LIQUID SOAOP, żel myjący do skóry trądzikowej

No to, trzymajcie za mnie kciuki, żebym w końcu wygrała walkę z uporczywymi pryszczami:) Relację z testowania zdam Wam w trochę dalszej przyszłości.

6 komentarzy:

  1. niestety, ale nie pocieszę Cię ;) jak skończy się dojrzewanie 'diody' dalej czasami mogą się pojawiać... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh.. wiem, ale mam nadzieję, że niedługo się ich pozbędę na zawsze! Również pozdrawiam i wpadnę:D
      Dodaję do obserwujących;)

      Usuń
  2. Julka, jak używasz tego mleczka? Bo ja szukałam w necie zastosowania, a kartonik już dawno wyrzucony i nie wiem jak się za to zabrać :) Pozdrawiam, mkdc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pauli, powiem szczerze, że z początku nie wiedziałam jak się za to zabrać. Ale teraz już wiem. Smaruję twarz mleczkiem, wcieram wacikiem kolistymi ruchami, później przemywam tym żelem do twarzy, a na koniec punktowy:)
      Bo jak użyłam samego mleczka to cera była trochę dziwna, konieczne jest jednak zmycie tego:P

      Usuń
  3. Zaczynam żałowac, że nie wybrałam sobie tego zestawu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, żałuj, bo już dawno nie miałam tak idealnie miękkiej i matowej skóry na twarzy, jak po tym specyfiku :P i punktowy jest świetny, tak buzuje na pryszczach :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*