czwartek, 18 października 2012

Mydełko pod prysznic o zapachu sssoczystego arbuza:) czyli Skarbu Matki ciąg dalszy.

Myślałam, że żaden zapach kosmetyku już mnie nie zaskoczy, aż w końcu poznałam żel do mycia ciała o zapachu soczystego arbuza dla dzieci. Wypuszczony on został przez Skarb Matki. Co jest dziwnego i zaskakującego w tym produkcie? Chyba tylko to, że pachnie faktycznie, jak soczysty arbuz.
Jeżeli ciekawią Was moje spostrzeżenia na temat tego produktu, zapraszam dalej :)
Opakowanie jest małe, bardzo okrągłe. Kształtem przypomina arbuza i myślę, że to był efekt zamierzony ;).
Otwieranie jest bardzo wygodne, posiada "miejsce" na palec, przez co łatwo się go otwiera. Kolory są ssssoczyste, jak sam zapach.
To mydełko jest na prawdę niesamowite. Nie zawiera alergenów ani sztucznych barwników.
Genialnie się pieni i jest bardzo wydajne.
Konsystencja jest dość gęsta, kremowa, ale bardzo dobrze rozprowadza się na skórze idealnie ją czyszcząc i pielęgnując.
 Prócz tego, że idealnie oczyszcza to jeszcze nawilża i wygładza skórę. Jest po nim niczym skóra małego dziecka.
Mydełko nie uczula, nie wysusza, ani nie podrażnia. Obchodzi się z naszą skórą bardzo delikatnie.
Zapach jest... genialny, boski, słodki i SOCZYSTY. Producent trafił w mój gust w stu procentach!Soczysty arbuz już brzmi świetnie, a pachnie jeszcze lepiej. Jak by zamknięto tysiące arbuzów w jednej, małej - ale pojemnej, buteleczce.
Woń na skórze utrzymuje się bardzo długo i nie ma potrzeby używania po nim balsamu, ponieważ nie wysusza, a nawilża.

Mimo, iż produkt skierowany jest dla niemowląt i małych dzieci, podbił moje serce i zostanie u mnie w łazience na bardzo długo. Jego piękne opakowanie, genialny zapach i ekstra piana przemawiają na TAK!

Masa: 300ml
Cana:15zł

Zalety:
+genialny zapach
+nawilża
+wygładza
+oczyszcza
+dobrze się pieni
+jest wydajny

Wady:
-mógł by być tańszy.

Ocena ogólna: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*