środa, 24 października 2012

Walka z łupieżem rozpoczęta, czyli szampon i pianka Oliprox.

No niestety, łupież jest moim kolejnym wstydliwym problemem. W końcu kiedyś trzeba się za to zabrać. Mam nadzieję, że to, co zaczęłam testować, pomoże mi zawalczyć o czystą skórę głowy bez łupieżu. Jak to zrobię? Za pomocą pianki i szamponu Oliprox od Boderm. Preparaty mają za zadanie zwalczyć mój problem, a dodatkowo uzdrowić i nadać blasku moim włosom.
Szczegóły dalej :)
W szamponie zawarta jest również odżywka. Kosmetyk, jak wcześniej napisałam, ma za zadanie zniwelować łupież na mojej skórze głowy. Po pierwszym stosowaniu już mogę stwierdzić, że łupież powoli znika, ale na werdykt ostateczny musicie jeszcze troszeczkę poczekać:)

O piance jak na razie mogę powiedzieć tyle, ile o szamponie. Używam tych dwóch kosmetyków na raz, 2 razy w tygodniu.
Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że pianka nie przetłuszcza, ani nie skleja włosów, co jest ogromnym plusem.


Cała reszta - później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:) Miło mi, że jesteście tu ze mną:*